افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 29 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33695 تعداد نوشته های امروز : 24×
آغاز به کار نمایشگاه فرش و تابلو فرش کرمانشاه با حضور ٨ استان در شهر کرمانشاه
05 تیر 1402 - 13:26
شناسه : 39969

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: نمایشگاه فرش و تابلو فرش کرمانشاه با حضور ٨ استان از سراسر کشور در شهر کرمانشاه آغاز به کار کرد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، آغاز به کار نمایشگاه فرش و تابلو فرش کرمانشاه با حضور ٨ استان در شهر کرمانشاهرضا سلیم ساسانی اظهار کرد: نمایشگاه فرش و تابلو فرش از چهارم تیر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه (پارک شاهد) برگزار شده و تا ٩ تیرماه ادامه دارد.
وی افزود: ساعت بازدید از نمایشگاه ١۶ الی ٢١ است و فرش دستبافت، تابلو فرش، فرش ماشینی و لوستر و چراغ‌های تزئینی عرضه می‌شوند، در حاشیه آن نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات استان‌ها هم برپا شده است.
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه تصریح کرد: در این نمایشگاه بیشتر از شهر‌های به نام در زمینه فرش از جمله تبریز، کاشان و اراک حضور دارند و تعدادی از غرفه‌ها مربوط به فرش‌های عشایری هستند.
وی گفت: قیمت تابلو‌ها و فرش‌ها در نمایشگاه ١٠ الی ١۵ درصد کمتر از قیمت بازار است و با توجه به اینکه قیمت فرش‌های دستبافت بالا است، فروشندگان به منظور سهولت در خرید همشهریان این اجناس را به صورت اقساطی عرضه می‌کنند.
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه خاطرنشان کرد: سه تولیدکننده بزرگ لوستر و چراغ‌های تزئینی هم از تهران برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده و حضور دارند.
وی عنوان کرد: در این نمایشگاه در زمینه فرش و لوستر ۴٠ غرفه و در زمینه سوغات و صنایع دستی ٧٠ غرفه آماده ارائه خدمات به همشهریان هستند.
سلیم ساسانی گفت: حضور در غرفه‌های فرش از هشت استان کشور است و در زمینه سوغات از اکثر شهر‌های ایران در این نمایشگاه حضور دارند.
وی با اشاره به برگزاری این غرفه‌ها در مساحت سه هزار متر مربع، تشریح کرد: بر اساس برآورد‌های انجام شده کرمانشاه جزو شهر‌هایی است که استقبال از برگزاری نمایشگاه در آن بالا است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷