افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33648 تعداد نوشته های امروز : 1×
تکان سنگین قیمت‌ها در بازار خودرو/ این خودرو ۳۵ میلیون تومان ارزان شد + جدول
07 مهر 1403 - 0:04
شناسه : 66940

نوسان قیمت‌ها در بازار فروش خودروهای چینی در ۷ روز ابتدایی مهرماه شدید بوده است.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، در حالی در حدود ۷ روز از ابتدای سال می‌گذرد که در این بازه زمانی بازار خودرو دست‌خوش تحولات قیمتی بوده است. تغییر قیمت‌ها در بازار خودرو به گونه‌ای بوده که در خودروهای تولید داخلی، صعود قیمت‌ها اتفاق افتاده است. در بازار خودروهای خارجی نیز نوسان قیمت‌ها را شاهد بودیم.

در این میان، خودروهای چینی در برخی مدل‌ها کاهش تا ۳۵ میلیون تومانی و در برخی مدل‌ها هم تا افزایش ۲۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است.

بررسی‌های میدانی افق کرمانشاه نشان می‌دهد که در بازار خودرو،  ام‌وی‌ام X۲۲ PRO دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ از ابتدای مهرماه تاکنون در حدود ۱۰ میلیون تومان گران شده و به ۸۹۵ میلیون تومان رسیده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۸۷۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. اما ام‌وی‌ام X۵۵ PRO IE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو ۲۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو اما ۱۵ میلیون تومان ارزان شده و یک میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رود.
در این میان،  چری آریزو ۵T اسپرت FL IE مدل ۱۴۰۳ در حدود ۳۰ میلیون تومان ارزان شده و یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان پیدا کرده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو اما ۳۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان شده است.

گزارش‌های میدانی افق کرمانشاه نشان می‌دهد که در بازار خودروهای چینی، چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ مدل ۲۰۲۳ با افزایش ۲۰ میلیون تومانی از ابتدای مهرماه، یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان شده است. جک S۳ اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ هم در حدود ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

دانگ فنگ شاین مکس ۱.۵ لیتر توربو مدل ۲۰۲۳ هم ۱۰ میلیون تومان گران شده و یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷