افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33648 تعداد نوشته های امروز : 1×
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز معرفی شد
20 اردیبهشت 1402 - 14:01
شناسه : 37543

سردارحاجیان به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه معرفی شد.

پ
پ

به گزارش صداوسیما مرکز کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز منصوب شددر مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه سردارحاجیان به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه منصوب و از خدمات سردار علی اکبر جاویدان قدردانی شد. سردار حاجیان پیش از این سخنگوی فراجای کشور بود.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گفت: کرمانشاه یادآور روزهای سخت اما زیبای دفاع مقدس است.

سردار احمدرضا رادان افزود: مردم این دیار در کنار رزمندگان با کوله باری از عشق و ایمان و شجاعت در برابر دشمنان مسلح ایستادگی کردند و جبهه کفر را بر هم زدند.

وی خاطرنشان کرد: سیرت مردم این دیار از شروع انقلاب تاکنون و ستودنی است چرا که آنها طلایه داران و پرچمداران امنیت پایدار در کشور هستند.

 

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران به ترفند های جدید دشمنان در عرصه های جنگ ترکیبی سخت نرم و مجازی اشاره کرد و گفت:  باید هوشیار باشیم که دشمنان این مرز و زبون به دنبال تفرقه میان سپاه اسلام و مردم هستند اما این وحدت و یکپارچگی است که بار دیگر توطئه های آنان را نقش بر آب میکند.

سردار احمدرضا رادان در ادامه مردم را شایسته خدمت و تکریم دانست و گفت: ما باید آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم.

استاندار کرمانشاه هم در این مراسم گفت: استان کرمانشاه با وجود دوران های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، فتنه‌ها و ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه با وحدت و یکپارچگی دستگاه‌های امنیتی و نظامی و همچنین وحدت و یکپارچگی خوب مردم تمامی توطئه ها را خنثی شده است.

وی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و سهم بی‌بدیلی را در حفظ و حراست ایران اسلامی و همچنین تامین امنیت در جامعه ایفا کردند .

وی افزود: استان کرمانشاه توانمندی های مختلفی در عرصه های مختلف دارد و ما باید با تبدیل تهدیدها به فرصت رشد و شکوفایی استان کرمانشاه را رقم بزنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷