افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33487 تعداد نوشته های امروز : 12×
07 فروردین 1401 - 13:31
شناسه : 21074

رییس سازمان آتش نشانی استان کرمانشاه گفت: مسمومیت با گاز منوکسید کربن از مهم‌ترین حوادثی است که در ایام نوروز شهروندان را در هنگام اسنفاده از چادر مسافرتی تهدید می‌کند.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، خطر مرگ بااستفاده از وسایل گرما زای ناایمن در چادر در هنگام مسافرتفرهاد فرهودی به مسافران توصیه کرد: موقع استراحت داخل چادر، در و پنجره‌ها نباید بسته شوند به ویژه اگر وسایل گرمازای ناایمن مانند پیک نیک و منقل در چادر باشد . 
به گفته او با سرد شدن هوا برخی افراد هنگام استراحت در چادر،  پیک نیک  ویا منقل با زغال روشن می کنند و هنگام استراحت پنجره‌ها را می‌بندند، در این شرایط هیچ راه تبادل هوایی وجود ندارد و با روشن کردن پیک نیک و منقل هیچ اکسیژنی وجود ندارد و متعاقب آن گاز منوکسید کربن منتشر می‌شود.
فرهاد فرهودی افزود: این کار فقط مخصوص چادر نیست بعضی از نفرات مانند رانندگان کامیون عادت دارند در زمان استراحت در کابین شان پیک نیک روشن کنند و متاسفانه باعث گاز گرفتگی می‌شود
اوبه مخاطرات موجود برای چادرنشینان اشاره کرد و هشدار داد: مورد دیگر این است کسانی که می‌خواهند چادر بزنند برای تامین روشنایی، سیم برقی را داخل چادر می‌آورند که این باعث برق گرفتگی و یا آتش سوزی می‌شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷