افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33491 تعداد نوشته های امروز : 1×
حضور ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته
09 تیر 1400 - 11:29
شناسه : 3796

ورزشکاران کرمانشاهی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، به مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته اعزام می شوند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: این مسابقات به صورت آزاد از ۲۶ تا ۲۹ حضور ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراتهتیرماه به میزبانی تهران و در بخش بزرگسالان برای کاراته کا‌های خانم و آقا برگزار می‌شود.

نصراللهی با بیان اینکه ورزشکاران منتخب در این رقابت‌ها به مسابقات آسیایی در مهرماه اعزام می‌شوند، افزود: استان کرمانشاه با ۲۰۰ ورزشکار در بخش کاتا و کمیته در این مسابقات حضور خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: کاراته کا‌های کرمانشاهی از توانمندی بالایی برخوردارند و همه ساله از استان کرمانشاه ملی پوشانی در این رقابت‌ها داشته ایم که امسال هم برای کسب عنوان قهرمانی کشور تلاش می‌کنیم.

نصر اللهی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون به دلیل پر برخورد بودن این ورزش تمامی سالن‌ها تعطیل شده اند و بسیاری از مسابقات نیز لغو شده است.

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه اظهار داشت: قبل از شیوع ویروس کرونا رشته کاراته یکی از رشته‌های پر طرفدار در استان کرمانشاه بود که ۱۲ هزار ورزشکار در این رشته فعالیت می‌کردند، اما در حال حاضر هزار و ۶۱۵ ورزشکار در رشته کاراته فعالیت دارند.

وی افزود: برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و کلاس‌های داوری در پایان تابستان و‌ اوایل پاییز برنامه ریزی کرده ایم که این موضوع منوط به فروکش کردن شیوع ویرو‌س کرونا است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷