افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 4 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33795 تعداد نوشته های امروز : 2×
بیشترین صادرات به عراق از مرزهای کرمانشاه انجام شده است
11 مرداد 1402 - 11:33
شناسه : 43620

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از جایگاه نخست گمرکات این استان در صادرات زمینی کالا به عراق در چهار ماهه نخست امسال در بین گمرکات کشور خبر داد.

پ
پ

علی اصغر عباس زاده اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال دو میلیارد و ۳۷۱ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۹۰ دلار کالای صادراتی به وزن شش میلیون و ۴۰۱ هزارو ۷۹۸ تن از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران به عراق صادر شده که گمرکات استان کرمانشاه با صادرات ۹۳۵ میلیون ۵۷۵ هزارو ۹۶۱ دلار به وزن دو میلیون و ۴۰۰ هزارو ۲۳ تن، بیشترین مقدار آن را چه از حیث وزن و چه از نظر ارزش به خود اختصاص داده است.

 عباس زاده افزود:  از میزان صادرات زمینی کالا در چهار ماهه امسال به عراق، گمرکات استان کرمانشاه توانست سهم ۳۹ درصدی بلحاظ ارزش و سهم ۳۷ درصدی وزنی را در بین گمرکات کشور از آن خود کند.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: در بین گمرکات استان کرمانشاه نیز گمرک پرویزخان با صادرات ۳۲۷ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۵۴۹ دلار کالا بیشترین سهم را بخود اختصاص داده و گمرک خسروی با صادرات ۲۵۰ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۳۱۳ دلار در جایگاه بعدی قرار دارد.

عباس زاده سهم صادرات گمرک سومار به عراق را نیز ۲۳۱ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۲۲۲ دلار عنوان کرد.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه سهم صادرات گمرکات شیخ صله و شوشمی به کشور عراق را هم به ترتیب ۱۱۲ میلیون و ۳۰ هزارو ۹۵۷ دلار و ۱۴ میلیون و ۶۲۱ هزارو ۹۲۰ دلار ذکر کرد.

عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات،کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگهای ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و…. عنوان کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷