افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 5 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33831 تعداد نوشته های امروز : 18×
جملاتی که دلافوئنته بعد از هر بازی می‌گوید
05 تیر 1403 - 11:01
شناسه : 61829

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا تاکید کرد که تیمش آماده رویارویی با هر تیمی در یورو ۲۰۲۴ است.

پ
پ

تیم ملی فوتبال اسپانیا مقتدرانه راهی دور بعد رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ شد.

اسپانیا در بازی پایانی خود در مرحله گروهی با یک گل آلبانی را شکست داد تا با ۹ امتیاز و به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شود.

به نقل از آس، دلافوئنته در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید تا روز چهارشنبه صبر کرد تا حریف ما در یک هشتم نهایی مشخص شود. ما از نظر ذهنی آماده رویارویی با هر تیمی هستیم. بازی آنگونه که می‌خواستیم شد و بازیکنان انرژی زیادی داشتند. در این دیدار با مشکلاتی مواجه شدیم اما توانستیم به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: اسپانیا نسل بسیار خوبی از بازیکنان در اختیار دارد. می‌توانیم بهتر از این هم ظاهر شویم. به پیروزی در این بازی نیاز نداشتیم و با ترکیبی متفاوت به میدان رفتیم. اکنون تنها آلخاندرو ریمیرو برای ما بازی نکرده است. بازیکنان جوان تیم مثل لوپس فرصت بازی پیدا کردند و تجربه این بازی‌ها بسیار به آنها کمک خواهد کرد. من نخستین کسی هستم که در تیم نیاز به بهتر شدن و پیشرفت دارم. 

سرمربی ایتالیا در ادامه صحبت‌های خود گفت: من یک جمله دارم که بعد از هر بازی در رختکن می گویم و آن اینکه از همه شما به خاطر تلاش در میدان تشکر می کنم سپس بعد از آن می گویم «می‌توانیم در هر بازی پیشرفت کنیم و بهتر ظاهر شویم. من می توانم بهتر شوم. من نخستین کسی هستم که به بهتر نشدن نیاز دارم و شما هم می توانید در بازی بعدی بهتر شوید.»

دلافوئنته در پایان گفت: همه بازیکنان اسپانیا خوب هستند و به خوبی وظیفه خود را در میدان انجام می دهند. بسیار خوشحالم که در همه پست‌ها بازیکنان خوب و باکیفیتی در اختیار دارم. این کار من را بسیار راحت می‌کند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷