افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 15 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34052 تعداد نوشته های امروز : 22×
شوامنی یاد زیدان را زنده کرد
24 مهر 1403 - 11:02
شناسه : 67716

هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه به نخستین بازیکن خروس‌ها بعد از زین‌الدین زیدان تبدیل شد که با بازوبند کاپیتانی از زمین مسابقه اخراج می‌شود.

پ
پ

تیم ملی فوتبال فرانسه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف بلژیک رفت. این بازی که به میزبانی بلژیک برگزار شد در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود فرانسه به پایان رسید.

اورلین شوامنی در این بازی و در نبود کیلیان ام‌باپه، بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال فرانسه را بر بازو بست. هافبک فرانسوی‌ها در دقیقه ۷۶ با دریافت دومین کارت زردش از زمین اخراج شد تا تیمش را در شرایط بدی قرار دهد. البته فرانسه در نهایت توانست سه امتیاز ارزشمند این بازی را به دست آورد.

شوامنی به نخستین بازیکن بعد از زیدان تبدیل شد که با بازوبند کاپیتانی از زمین اخراج می‌شود. زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه، سال ۲۰۰۶ در فینال جام جهانی در حالی که بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو داشت به خاطر ضربه‌ای که به سینه مارکو ماتراتزی زد از زمین اخراج شد.

از آن زمان تاکنون هیچ بازیکنی با بازوبند کاپیتانی فرانسه از زمین اخراج نشده بود تا اینکه شوامنی با اخراجش از زمین یاد و خاطره اخراج خاص زیزو را زنده کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷