افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
ارائه کارت واکسن کرونا جهت اعزام به خدمت الزامی است
27 دی 1400 - 14:29
شناسه : 16883

معاون وظیفه عمومی پلیس کرمانشاه گفت: مشمولان اعزامی بهمن ماه سال جاری به بعد برای پذیرش در مراکز آموزش رزم مقدماتی نیرو‌های مسلح، ملزم به ارائه کارت تزریق واکسن کرونا هستند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، سرهنگ مسعود همتی اظهار داشت: بر این اساس مشمولان دارای برگ آماده به ارائه کارت واکسن کرونا جهت اعزام به خدمت الزامی استخدمت و یا متقاضیان ثبت درخواست اعزام به خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) حتما می‌بایست برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

وی افزود: مشمولان لازم است با مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن اقدام کنند و بعد از تزریق واکسن کرونا، به سامانه سلامت مراجعه و کارت واکسن بارکد دار را پرینت بگیرند.

سرهنگ همتی تصریح کرد: متقاضیان اعزام به خدمت و معافیت پزشکی نیز برای ثبت درخواست خود در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، ملزم به ارائه کارت واکسن کرونا هستند.

معاون وظیفه عمومی پلیس کرمانشاه افزود: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷