افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
مشکلات پرویز خان و منطقه آزاد قصرشیرین بررسی می شود
21 بهمن 1400 - 19:30
شناسه : 18431

وزیر امور اقتصادی و دارایی : بررسی مسائل و مشکلات مرز پرویز خان و منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به زودی در دستور کار خواهد گرفت.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، مشکلات پرویز خان و منطقه آزاد قصرشیرین بررسی می شودسید احسان خاندوزی در ارتباط ویدئو کنفرانسی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه کاهش بروکراسی اداری روند سرمایه گذاری بخش خصوصی را سرعت می‌بخشد گفت: سال آینده هر استانی بتواند در فروش اموال دولتی موفق باشد درآمد حاصل  به آن استان اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه برای افزایش درآمد به دنبال پایه های جدید مالیاتی هستیم افزود: سال آینده، شناسایی مودیان جدید، جلوگیری از فرار مالیاتی، افزایش درآمد و افزایش سقف اختیارات بانکی در استان‌ها در دستور کار قرار خواهد یافت.

داود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور نیز با اشاره به شناسایی۳ میلیون مودی جدید از ابتدای امسال تاکنون گفت: قوانین موجود درخصوص وصول مالیات،سال آینده انجام خواهد شد.

استاندار کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به اینکه برای حل مشکلات به کمک و تعامل همه جانبه مسئولان نیاز است گفت: مشوق‌های مالیاتی به  سرمایه گذاری این استان کمک خواهد کرد.

بهمن امیری مقدم با بیان اینکه وضعیت موجود پایانه مرزی پرویز خان به هیچ عنوان قابل قبول نیست گفت:در راستای اعتلای کرمانشاه می خواهیم از ظرفیت نخبگان  استفاده کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷