افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
کلاهبرداران از طریق دستگاه‌های کارتخوان دستگیر شدند
20 فروردین 1401 - 22:29
شناسه : 21809

رئیس پلیس فتای استان گفت: اعضای باندی که با دستگاه‌های کارتخوان کلاهبرداری می‌کردند در استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، کلاهبرداران از طریق دستگاه‌های کارتخوان دستگیر شدند.رئیس پلیس فتای استان گفت: ۲۵ شهروندی کرمانشاهی در روز‌های گذشته خالی شدن حساب هایشان را به پلیس گزارش کردند که بررسی‌های بعدی پلیس نشان داد این مبالغ از کارت بانکی شاکیان برداشت شده است.
سرهنگ علی عباسی کسانی افزود: سه کلاهبردار دستگیر شده حدود یک میلیارد تومان از حساب این افراد برداشت کرده‌اند که در مراجع قضایی در حال پیگیری است.
این کلاهبرداران هنگام خرید مشتریان با استفاده از دستگاه اسکیمر کارت بانکی مشتری را کپی می‌کنند و با رمز دوم مشتری می‌گوید: یک کارت دیگر با همان مشخصات می‌سازند و از این کارت مشترک از مراکز خرید دیگر خرید می‌کند.
به گفته رئیس پلیس فتای استان پارسال ۱۹ باند کلاهبرداری در استان کشف و بیش از ۲۳ میلیارد تومان به حساب‌های خالی شده مالباختگان به آنان بازگردانده شده است.
رئیس پلیس فتا به شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید کارت را خودتان می‌کشید و رمز را وارد کارخانه کنید تا از این نوع کلاهبرداری‌ها پیگیری شود پیشگیری شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷