افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
تخریب و بازسازی پل سرقت شده چم بشیر تا آبان ماه انجام می‌شود.
30 تیر 1401 - 11:29
شناسه : 26339

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت: پل چم بشیر که حدود یک ماه پیش به دلیل سرقت میلگرد‌های آن مسدود شده بود تا آبان‌ماه تخریب، بازسازی و به بهره‌برداری می‌رسد.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، تخریب و بازسازی پل سرقت شده چم بشیر تا آبان ماه انجام می‌شود.حمید اعتصام‌فر گفت: نقشه، مشخصات، برآورد و اسناد مناقصه تهیه و در سامانه دولت ثبت شده، اما انتخاب پیمانکار یک ماه زمان نیاز دارد و به محض اینکه پیمانکار مشخص شد دو ماه برای تخریب، بازسازی و بهره‌برداری این پل بتنی زمان نیاز است.
معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه افزود: با انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی تخریب و بازسازی، پل جدید در آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسد

ابراهیم بهرام‌زنگنه مدیر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمانشاه نیز گفت :  میلگردهای کششی پل رودخانه چم‌بشیر به سرقت رفت و با وضعیتی که برای آن ایجاد شده بود، تصمیم گرفته شد که دو راه فرعی در کنار گذر آن برای تردد خودروها احداث شود.

وی عنوان کرد: برنامه‌های عمرانی زمان‌بر است اما این پروژه به صورت ویژه در اولویت قرار گرفته است و هم‌اکنون برآورد لازم برای طرح انجام شده و برای عقد قرارداد، تعیین پیمانکار و بازسازی و تخریب به‌زودی تصمیم‌گیری می‌شود

ماه گذشته به دلیل ریزش پل رودخانه چم بشیر در بلوار شهید شمشادیان شهر کرمانشاه و به منظور پیشگیری از وقوع حادثه حدفصل تقاطع غیرهمسطح ولایت تا تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) در هر دو مسیر رفت و برگشت تا پایان تعمیر و بازسازی مسدود شد.
گفته شده سرقت میلگرد‌های کششی سبب این تخریب بوده است و این موضوع به اعتقاد گروه‌های کارشناس سبب شد استحکام پل به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش و خطر ریزش پل افزایش یابد و از این رو مسیر‌های جایگزینی برای آن تعریف شد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷