افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 3 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33793 تعداد نوشته های امروز : 25×
09 مرداد 1402 - 10:33
شناسه : 43382

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانکها در استان پایین‌تر از میانگین کشور است، خواستار ارائه راهکارهایی از سوی مدیران بانکها برای این موضوع شد.

پ
پ

محمدطیب صحرایی در نشست شورای هماهنگی بانکهای استان با تاکید بر ضرورت ارتقای رتبه استان در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، گفت: بانکها نباید در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فقط به مشتریان کلان توجه کرده و از اقشار نیازمند غفلت کنند. 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شورای هماهنگی بانکها برای افزایش پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان راهکار ارائه کند، افزود: آمارهای موجود نزدیک به ۱۰ بانک استان نشان می دهد که از میانگین کشور در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه عقب‌تر هستند، لذا باید بررسی شود چرا میانگین کشور در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از کرمانشاه بالاتر است و راهکارهای آن را جستجو کرد. 

صحرایی تاکید کرد: بانکها نباید منابع تسهیلات قرض‌الحسنه خود را تنها به مشتریان کلان اختصاص دهند، بلکه باید متقاضیان تسهیلات خرد خصوصا گروه‌های نیازمندتر مانند اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را مورد توجه بیشتر قرار دهند. 

استاندار کرمانشاه گفت: ضروری است در افزایش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اقشار نیازمند راهکاری ویژه و متناسب با نیازها و شرایط استان کرمانشاه تهیه کنیم و برای آن مطالبه کلان داشته باشیم.

وی با انتقاد از برخی سخت گیری بانکها در پرداخت تسهیلات، تصریح کرد: برخی از شرایط بانکها برای اعطای تسهیلات به مددجویان، ترجمه دیگر «وام‌ نمی‌دهیم» است، چرا که متقاضیان نمی‌توانند این شرایط سخت به‌ویژه ضامنین را فراهم کنند. 

صحرایی از مجموعه شورای هماهنگی بانکهای استان به عنوان بدنه کارشناسی خواست که برای رسیدگی به اقشار نیازمند در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و با لحاظ ضوابط موجود راهکار ارائه کنند. 

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷