افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 13 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34000 تعداد نوشته های امروز : 27×
افزایش پروازها از فرودگاه کرمانشاه، به زودی
19 آذر 1402 - 9:37
شناسه : 52532

مدیر فرودگاه کرمانشاه گفت:  کاهش پرواز‌ها تا رده بدنه متوسط ارتباطی به بهسازی باند اصلی ندارد و روز‌های آینده پرواز‌ها افزایشی می‌شود.

پ
پ

افزایش پروازها از فرودگاه کرمانشاه، به زودی
به گزارش افق کرمانشاه ، مجتبی بیاتی گفت: با توجه به عملیاتی شدن باند احتیاطی (باند جدید) فرودگاه کرمانشاه از بهمن ماه سال گذشته، کاهش پرواز‌ها تا رده بدنه متوسط ارتباطی به بهسازی باند اصلی ندارد و تعداد پرواز‌ها به عدد ۱۵ در هفته کاهش یافته و با توجه به تقاضای بالای مردم، در حال حاضر با چالش کمبود پرواز مواجه هستیم.
مدیر فرودگاه کرمانشاه از افزایش پرواز‌ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با حمایت تمام مدیران استانی پیگیر رونق مجدد پرواز‌ها هستیم و اعلام می‌کنیم که قابلیت برقراری ۵۰ پرواز بدنه متوسط در روز را داریم. تنها محدودیت پروازی فرودگاه کرمانشاه، مربوط به پرواز‌های شبانه و پرواز‌های پهن پیکر است، در غیر این صورت مشکلی بابت برقراری پرواز‌ها از جانب فرودگاه وجود ندارد.
بیاتی در خصوص آخرین وضعیت پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه، گفت: پروژه از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است و امیدواریم تا آغاز بارش‌های زمستانی، آسفالت لایه اول سطوح پروازی انجام و آسفالت لایه دوم و سوم در سال آینده انجام شود.
وی با بیان اینکه پروژه بهسازی سطوح پروازی در تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این عملیات با حمایت همه جانبه شرکت فرودگاه‌ها و مدیران استانی با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷