افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
اتاق بازرگانی قصرشیرین راه اندازی شد
06 آبان 1400 - 14:29
شناسه : 11637

اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی شعبه قصرشیرین امروز با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، اتاق بازرگانی قصرشیرین راه اندازی شددر مراسمی که امروز پنجشنبه (ششم آبان) در قصرشیرین و با حضور رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قصرشیرین و جمعی از تجار و بازرگانان برگزار شد،  اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی شعبه قصرشیرین راه‌اندازی شد.
وجود مزیت‌های اقتصادی، تجاری و مرزی  در سه شهرستان قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب، بهره‌گیری از ظرفیت منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و همچنین تسهیل در امور تجاری از مزایای راه اندازی این اتاق عنوان شده است.
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه  گفت : با اخذ مجوز از اتاق بازرگانی ایران خوشبختانه موفق به راه اندازی این شعبه شدیم.
کاشفی با اشاره به اینکه  قصرشیرین به واسطه ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی که دارد در آینده ای نه چندان دور می‌تواند به یکی از قطب‌های اقتصادی استان کرمانشاه تبدیل شود گفت: زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های جهش اقتصادی هم اکنون در قصرشیرین فراهم شده است.
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه از این پس قصرشیرین باید میزبان سرمایه گذارانی از کشور باشد افزود: بطور قطع اولویت با حضور نیرو‌های بومی استان است.
وی با اشاره به رقابتی که بین مناطق آزاد غرب کشور برای جذب سرمایه‌گذار وجود دارد، افزود: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که شرکت‌های بزرگ و افراد دارای نقدینگی در این منطقه آزاد جذب شوند.
کاشفی با اشاره به اینکه از این پس هر خدماتی که در اتاق بازرگانی ارائه می‌شود از جمله صدور کارت بازرگانی، تمدید کارت، گواهی مبدا و گواهی مقصد در شعبه قصرشیرین ارائه خواهد شد افزود: شعبه قصرشیرین اتاق بازرگانی، علاوه بر این شهرستان، به شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز خدمات ارائه می کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷