افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
برگزاری جشنواره نوجوان پلاس در کرمانشاه
08 آبان 1400 - 21:31
شناسه : 11759

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره نوجوان پلاس به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با دو محور «زندگی نوجوان ایرانی اسلامی» و «استکبار ستیزی» در استان خبر داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، صیدمحمدی گفت: ۸ آبان ماه سالروز شهادت شهید فهمیده به نام روز بسیج دانش برگزاری جشنواره نوجوان پلاس در کرمانشاهآموزی در تقویم ملی ثبت شده است که همه ساله از ۸ تا ۱۴ آبان ماه این روز گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: امسال هم این هفته با شعار «نوجوان انقلابی پیشگامان گام دوم انقلاب» آغاز شده که پویش‌های متنوعی برای حضور دانش اموزان و تجلیل از مقام شهدا در این هفته در نظر گرفته شده است.

صیدمحمدی خاطرنشان کرد: دیدار نخبگان با مسئولان استان، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی، جشنواره نوجوان پلاس، پویش دنیای بدون آمریکا و معرفی شهدای دانش آموز از جمله برنامه‌های این هفته در استان کرمانشاه است.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان با اشاره به جشنواره نوجوان پلاس گفت: دانش آموزان می‌توانند آثار خود را در حوزه عکس، طراحی، دوبله و فیلم کوتاه تا ۱۴ آبان ماه در شبکه شاد به این جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: همچنین در پویش لاله‌های روشن با معرفی شهدای دانش آموز استان کرمانشاه از خانواده‌های آن‌ها تجلیل و به بیان وصیت نامه شهدا برای دانش آموزان پرداخته می‌شود.

صیدمحمدی یادآور شد: بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان کرمانشاهی در دو هزار و ۱۴۳ پایگاه بسیج دانش آموزی فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و ورزشی انجام می‌دهند.

لازم به ذکر است در استان کرمانشاه ۸۲۰ دانش آموز و ۱۷۱ فرهنگی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷