افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34123 تعداد نوشته های امروز : 21×
اجرای طرح محدودیت تردد زوج و فرد در کرمانشاه
30 آبان 1400 - 10:32
شناسه : 13244

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان: طرح محدودیت تردد زوج و فرد خودرو‌ها از فردا (دوشنبه اول آذر) در کرمانشاه اجرا می شود.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، اجرای طرح محدودیت تردد زوج و فرد در کرمانشاهسرهنگ محمد حیدری گفت: این طرح با مصوبه شورای ترافیک شهر کرمانشاه اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه در این طرح خودرو‌های دارای پلاک زوج در روز‌های زوج و خودرو‌های دارای پلاک فرد در روز‌های فرد هفته می‌توانند در محدوده‌های تعیین شده تردد داشته باشند گفت: ساعت اجرای این طرح  ۱۵ تا ۲۰ است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان افزود: طرح زوج و فرد خودرو‌ها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.
سرهنگ محمد حیدری خاطرنشان کرد: به منظور آگاهی مردم از اجرای این طرح بنر‌های اطلاع رسانی در ورودی مسیر‌های اجرای طرح زوج و فرد نصب شده است.
وی جریمه ورود و تردد غیرمجاز در محدوده طرح زوج و فرد را ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: براساس قانون برای هریک ساعت یک بار جریمه تردد غیرمجاز اعمال خواهدشد.
سرهنگ حیدری افزود: این طرح شامل خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود و وسایل نقلیه  مجاز مسافربری و باربری شامل تاکسی ها، اتوبوس‌های شرکت واحد و وانت‌ها از این طرح مستثنی هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷