افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
خدمات پرستاران در ایام شیوع بیماری کرونا شایسته تقدیر است
19 آذر 1400 - 15:30
شناسه : 14611

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه: خدمات پرستاران و پزشکان در ایام شیوع بیماری کرونا ارزشمند و شایسته تقدیر است.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، زحمات پرستاران در ایام شیوع بیماری کرونا شایسته تقدیر استنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن پنجم جمادی الاول سالروز ولادت باسعادت زینب کبری (س) و روز پرستار خاطر نشان کرد: حضرت زینب (س) اسوه ایثار و از خودگذشتگی است که باید ویژگی‌های این بانوی بزرگ را در زندگی الگو قرار داد.
آیت الله علما در ادامه به تلاش پرستاران  بوِیژه طی دو سال اخیر با شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: همه ما باید این ایثار و از خودگذشتگی را ارج نهیم و قدردان زحمات آن‌ها باشیم.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه به پیشینه دشمنی آمریکا و اروپا با ملت ایران اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر این نکته تاکید دارند که نباید به این کشورها اعتماد کرد.
آیت الله علما در ادامه جان باختن دو دانش آموز سانحه رانندگی را به خانواده‌های آنان تسلیت گفت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین به مناسبهای پیش رو از جمله ۱۹  آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مسئله فرهنگ در راس امور است و باید به آن توجه داشت.
وی در ادامه ۲۰ آذر شهادت آیت الله دستغیب سومین شهید محراب و ۲۱ آذر روز جهانی کودک را از دیگر مناسبت‌های هفته پیش رو برشمرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷