افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33496 تعداد نوشته های امروز : 6×
گرامیداشت سالروز عملیات مطلع الفجر در گیلانغرب
21 آذر 1400 - 9:30
شناسه : 14703

سالروز عملیات غرور آفرین مطلع الفجر با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان، فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئولان لشکری و کشوری امروز در گیلانغرب گرامی داشته شد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، سردار پاسدار حسین الله کرم از فرماندهان عملیات مطلع الفجر در این مراسم برکت و گرامیداشت سالروز عملیات مطلع الفجر در گیلانغرباقتدار ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا داست و گفت: امداد‌های الهی، به کارگیری تاکتیک‌های ویژه نظامی و فداکاری نیرو‌ها عامل موفقیت عملیات مطلع الفجر بود.

وی افزود: مقاومت مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس و به ویژه در عملیات مطلع الفجر مقاومتی ستودنی بود که در تاریخ دفاع مقدس ماندگار است.

سردار الله کرم خاطرنشان کرد: اهمیت عملیات مطلع الفجر به عنوان بزرگترین عملیات غرب کشور در واقع تثبیت عملیات‌های بزرگ دیگر بود.

عملیات مطلع الفجر از جمله عملیات‌های بزرگ دوران دفاع مقدس بود که در ۲۰ آذر ۱۳۶۰ با رمز یا مهدی (عج) اجرا شد. در این عملیات علاوه بر آزادسازی ارتفاعات مهمی همچون چغالوند و آوزین بیش از ۳۰ کیلومتر از خاک ایران در دشت گیلانغرب از دست دشمن متجاوز آزاد و ۳۰ روستا نیز در این مناطق آزاد شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷