افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34195 تعداد نوشته های امروز : 0×
واکنش دادستان کرمانشاه به تخریب یک سازه غیرقانونی در بلوار تاق بستان
01 دی 1400 - 12:29
شناسه : 15327

دادستان کرمانشاه به حواشی پیش آمده پیرامون تخریب یک سازه غیرقانونی در بلوار تاق بستان توسط شهرداری واکنش نشان داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، شهرام کرمی در تشریح ابعاد این موضوع گفت: چندی پیش درخواستی به شهرداری واکنش دادستان کرمانشاه به تخریب یک سازه غیرقانونی در بلوار تاق بستانکرمانشاه داده می‌شود تا به مناسبت آغاز ایام فاطمیه نمایشگاهی در محل بلوار تاق بستان برگزار شود که شهرداری نیز با درخواست احداث یک سازه موقت برای مدت چند روز در محدوده بلوار تاق بستان موافقت می‌کند.

وی افزود: علیرغم اینکه شهرداری تنها با ساخت یک سازه موقت موافقت کرده بود، اما نهاد درخواست دهنده ساخت یک سازه بتنی را در این محل آغاز می‌کند که در نهایت مسئولان شهرداری باتوجه به اینکه این کار مصداق زمین خواری است، دستور تخریب این سازه را صادر می‌کنند که با واکنش‌های تندی مواجه و بیانیه‌هایی علیه شهرداری صادر می‌شود.

دادستان کرمانشاه به جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در کلام مقام معظم رهبری که از ایشان به عنوان قله بشریت، انسان کامل و. یاد می‌کنند، اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی زنان مسلمان است و مقام والایی در عرش و فرش دارد، بنابراین اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای با سوء استفاده از نام دختر پیامبر (ص) دست به زمین خواری بزنند.

کرمی با حمایت از این اقدام شهرداری کرمانشاه، اعلام کرد: این اقدام شهرداری کرمانشاه در تخریب این سازه کاملا قانونی بوده است.

مدعی العموم استان با تاکید براینکه دستگاه قضایی با هر کس در هر جایگاه و مقامی که اقدام غیرقانونی کند برخورد می‌کند، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای زمین خوار به نام مذهب با احساسات مردم بازی کنند و اقدامات غیرقانونی داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷