افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
تامین زمین مورد نیاز برای طرح جهش تولید مسکن در ۴ شهرستان کرمانشاه
04 دی 1400 - 17:30
شناسه : 15454

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از تامین زمین برای طرح جهش تولید مسکن در ۴ شهرستان پاوه، قصرشیرین، هرسین و صحنه خبر داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، منوچهر فخری در نشست کارگروه زیربنایی استانداری کرمانشاه که با حضور مدیرکل تامین زمین مورد نیاز برای طرح جهش تولید مسکن در ۴ شهرستان کرمانشاهدفتر فنی استانداری کرمانشاه و مدیران عضو برگزار شد، گفت: اجرای طرح جهش تولید در حوزه مسکن یکی از اولویت‌های اصلی دولت است و وزارت راه و شهرسازی نیز بر تامین سریع زمین‌های مورد نیاز برای اجرای این طرح تاکید دارد.

وی از اقدامات خوب استان در راستای اجرای طرح جهش تولید در حوزه مسکن خبر داد و افزود: در قالب این طرح برای شهر هرسین تعداد ۲۲۱۹ واحد مسکونی سهمیه در نظر گرفته شده که ۴۶ هکتار زمین برای اجرای این پروژه به شهر الحاق شده است.

فخری خاطرنشان کرد: سهمیه شهر پاوه در طرح جهش مسکن نیز تعداد ۱۹۹۶ واحد مسکونی است که الحاق ۱۰ هکتار برای اجرای فاز اول به تصویب رسیده است.

معاون عمرانی استانداری اظهار داشت: سهمیه ساخت ۱۲۵۵ واحد مسکونی هم برای قصرشیرین در نظر گرفته شده که با توجه به طرح بازسازی و نیاز این طرح، حدود ۵۰ هکتار زمین که پیش از این هم داخل طرح بوده، مجددا به شهر الحاق شد.

وی افزود: در شهر صحنه نیز یک بخش در داخل محدوده شهر که دارای کاربری عمومی است برای اجرای طرح جهش مسکن در نظر گرفته شده و راه و شهرسازی مقدمات آماده کردن زمین را انجام خواهد داد.

همچنین در این نشست به ۹ مورد تقاضای سرمایه گذاری خارج از محدوده در شهر‌های روانسر، سرپل ذهاب، کرمانشاه، گیلانغرب و سنقر رسیدگی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷