افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34123 تعداد نوشته های امروز : 21×
نفرات و تیم‌های برتر مسابقات وودبال قهرمانی کشور مشخص شدند
11 بهمن 1400 - 19:50
شناسه : 17760

کرمانشاه- ایرنا – رئیس هیات گلف استان کرمانشاه از مشخص شدن نفرات و تیم‌های برتر مسابقات چالش مهارتی وودبال قهرمانی کشور در کرمانشاه خبر داد.

پ
پ

«الهام اکبری» عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله مقدماتی رویداد چالش مهارتی وودبال قهرمانی با حضور ۸۴ شرکت کننده از ۶ استان و در ۲ رده سنی کمتر از ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در بخش دختران و پسران برگزار شد. 

وی افزود: در مسابقات انفرادی رده سنی زیر ۱۸ سال آقایان مهبد جوکار از کرمانشاه مقام اول را کسب کرد، علی خراسانی از سمنان دوم شد و سبحان خودکار از تهران نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. 

اکبری ادامه داد: در مسابقات زیر ۱۸ سال بانوان نیز نازنین صفری و مهدیس نادری هر دو از کرمانشاه به ترتیب اول و دوم شدند و بهار حمزه ای از کرمان مقام سوم را کسب کرد.

رئیس هیات گلف کرمانشاه  ادامه داد: در مسابقات انفرادی بالای ۱۸ سال آقایان نیز حسین یاسمی، محمدرضا فغانی و مهدی داس همگی از سمنان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را بدست آوردند.

وی همچنین با اشاره به قهرمانی رضوان خانی از تهران در رده سنی بالای ۱۸ سال بانوان و نابب قهرمانی فائزه استوار از کرمانشاه، افزود: مقام سوم مشترک نیز به زینب حیدری و مژگان سالاری دیگر ورزشکاران کرمانشاهی رسید.

نفرات و تیم‌های برتر مسابقات وودبال قهرمانی کشور مشخص شدند

اکبری به رده بندی تیم های حاضر در مسابقات نیز اشاره و اظهار کرد: در بخش تیمی زیر ۱۸ سال اقایان تهران با ۴۴ امتیاز اول شد، سمنان با ۳۱ امتیاز مقام دوم را کسب کرد و کرمان هم با ۲۶ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

رئیس هیات گلف کرمانشاه ادامه داد: در بخش بانوان هم تیم کرمانشاه با ۴۶ امتیاز مقام اول را کسب کرد و تهران با ۳۶ امتیاز و کرمان با ۲۹ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی همچنین با اشاره به قهرمانی سمنان در بخش تیمی بالای ۱۸ سال آقایان با کسب ۳۶ امتیاز، گفت: گیلان با ۱۴ و کرمان با ۱۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

اکبری در پایان به رده بندی تیمی بخش بانوان در مسابقات بالای ۱۸ سال اشاره کرد و گفت: کرمانشاه با ۲۷ امتیاز مقام اول. ا به خود اختصاص داد، کرمان با ۱۴ امتیاز دوم شد و گیلان هم با ۲ امتیاز سوم شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷