افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
اختصاص سهمیه جدید برای بیمه مزارع دیم کرمانشاه
18 بهمن 1400 - 18:29
شناسه : 18220

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از اختصاص سهمیه جدید برای بیمه مزارع دیم استان خبر داد و گفت: کشاورزان دیم کار تا اول اسفند فرصت دارند نسبت به بیمه مزارع خود اقدام کنند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، سید افشین صفوی اظهار داشت: در قالب طرح جهش تولید دیمزار‌ها امسال ۱۵۰ هزار اختصاص سهمیه جدید برای بیمه مزارع دیم کرمانشاههکتار سهمیه برای بیمه محصولات کشاورزی به استان اختصاص یافت که با پیگیری‌های انجام شده ۵۴ هزار هکتار دیگر به این سهمیه اضافه شده است.

وی افزود: کشاورزان در این طرح با پرداخت ۴۵ هزار تومان به ازای هر هکتار می‌توانند دیم زار‌های خود را بیمه کنند و در صورت خسارت به ازای هر هکتار یک میلیون تومان دریافت کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه تا کنون ۱۶۱ هزار هکتار از اراضی استان بیمه شده است، خاطرنشان کرد: همچنین از هر دو‌هکتار زمین تحت پوشش این طرح به یک هکتار کود رایگان تعلق می‌گیرد و به متقاضیان نیز ادوات کشاورزی با تسهیلات ۴ درصد پرداخت می‌شود.

صفوی یادآور شد: در این طرح سال گذشته ۱۱۳ میلیارد تومان خسارت به کشاورزان استان کرمانشاه پرداخت شد.

وی همچنین به کسب رتبه نخست استان در بیمه دیم زار‌ها اشاره کرد و گفت: با فاصله قابل توجهی از سایر استان‌ها در جایگاه نخست کشور هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷