افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33480 تعداد نوشته های امروز : 5×
طرح  “عید تا عید با طناب زنی” در کرمانشاه در حال اجراست .
05 فروردین 1401 - 11:29
شناسه : 20984

رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه گفت : علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند به مدت یک دقیقه از طناب زنی خود فیلم بگیرند و در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #NRS۱۴۰۱ بارگذاری کنند.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، طرح  رئیس هیات ورزش همگانی کرمانشاه در خصوص نحوه شرکت در این طرح هم گفت: شرکت کنندگان باید با مراجعه به لینک NRS۱۴۰۱/ir.irancarso.www در این طرح ثبت نام و اطلاعات لازم را دریافت کنند
او با بیان اینکه این طرح از اولین روز سال جدید همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه شروع شده، گفت: پایان این طرح ۱۳ اردیبهشت در روز عید سعید فطر خواهد بود.
او بااشاره به اینکه نتایج دو روز پس از عید سعید فطر اعلام می‌شود گفت: استان‌های برتر و ۳۰ نفر از شرکت کنندگان برتر در عاجرای طرح در جشنواره‌ای معرفی خواهند شد.
رحمانی بااشاره به تغییر سبک زندگی مردم در عصر کنونی، افزود: با ورود تکنولوژی‌های جدید میزان تحرک مردم کاهش یافته که این مسئله چاقی و بیماری‌های وابسته به آن مانند دیابت و بیماری‌های قبلی و حتی عدم سلامت روان و افسردگی را افزایش داده است.
وی ادامه داد: در کنار این نوع از سبک زندگی، همه گیری بیماری کرونا و محدودیت‌ها و قرنطینه‌های طولانی مدت نیز افزون بر علت شده تا سطح فعالیت بدنی مردم در این ایام به شدت کاهش یابد.
رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: براین اساس، سازمان بهداشت جهانی به مردم توصیه می‌کند تا در این ایام در منزل ورزش کنند و رشته‌های مختلفی از جمله طناب زنی را معرفی می‌کند.
وی افزود: طناب زنی رشته‌ای هوازی، ارزان قیمت و در دسترس و قابل اجرا در مکان‌های مختلف برای افراد است که می‌توانند به راحتی آن را اجرا کنند و به سلامت روان و بهبود اختلالاتی مانند افسردگی و اضطراب و کالری سوزی کمک می‌کند.
رحمانی ادامه داد: براین اساس، انجمن طناب زنی ایران در زیرمجموعه فدراسیون همگانی طرح ملی “عید تا عید با طناب زنی” را در دستور کار قرار داده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷