افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
بهره مندی  90درصدی روستاها از آب سالم با آبرسانی به روستا‌های غرب استان
06 فروردین 1401 - 12:29
شناسه : 21029

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت:بااختصاص ۱۳۵میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به روستاهای شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب ، پوشش آبرسانی به روستا‌های استان به ۹۰درصد می رسد .

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه ،بهره مندی  90درصدی روستاها از آب سالم با آبرسانی به روستا‌های غرب استان علیرضا کاکاوند افزود: تمام طرح‌های حوزه آبرسانی سه شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب تا اوائل تابستان  سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
وی خاطر نشان کرد: پیش بینی ما این است که با اتمام این پروژه‌ها شاخص بهره مندی آب شرب روستایی استان کرمانشاه به حدود ۹۰ درصد برسد.
به گفته کاکاوند آب شرب چهار شهر سرپل ذهاب، قصرشیرین، سومار و نفت شهر و ۴۰ روستا از سراب گرم شهرستان سرپل ذهاب تامین می‌شود.
وی همچنین ادامه داد: در شهرستان سرپل ذهاب پروژه‌های آبرسانی خوبی را شروع کرده ایم که مجتمع آبرسانی قلعه شاهین با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از جمله این طرح‌ها است و بخشی از تعویض خط انتقال آن به طول ۱۴ کیلومتر توسط بنیاد علوی و ۲۳ کیلومتر دیگر توسط شرکت آبفا انجام‌می شود.
مدیرعامل آبفا کرمانشاه همچنین از اختصاص اعتباراتی به منظور اصلاح شبکه‌های آبرسانی داخلی روستا‌های این مجتمع نیز خبر داد و افزود: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی مجتمع تپه ماران آغاز شده و مجتمع سرابله نیز یکی دیگر از پروژه‌های شهرستان است که در مرحله مناقصه قرار دارد و پس از تعطیلات پیمانکار آن پای کار خواهد آمد.
او ادامه داد: کار اجرایی پروژه آبرسانی مجتمع جگیران در سرپل ذهاب آغاز شده که بخشی از این مجتمع در قالب طرح محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام می‌شود و مجتمع «کانی عزیز» و «قورچی باشی» نیز از دیگر طرح‌های آبرسانی روستایی در دست اجرای شهرستان سرپل ذهاب است.
وی گفت: در مجموع در دشت ذهاب و بخش قلعه شاهین، آبرسانی به حدود ۹۰ روستا را در دستور کار قرار داده ایم که تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ عمده این مجتمع‌ها به بهره برداری خواهد رسید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷