افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
اختصاص ۳۸ هزار میلیارد تومان بودجه به منظور رتبه‌بندی‌معلمان +فیلم
16 فروردین 1401 - 10:29
شناسه : 21541

،سخنگوی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش درکرمانشاه گفت:یکی از مهم‌ترین اهداف وزارتخانه توزیع عادلانه اعتبارات بر اساس سند آمایش سرزمینی و عدالت است.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،اختصاص ۳۸ هزار میلیارد تومان بودجه به منظور رتبه‌بندی‌معلمان سخنگوو معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:یکی از مهم‌ترین اهداف وزارتخانه توزیع عادلانه اعتبارات بر اساس سند آمایش سرزمینی و میزان عدالت است
صادق ق ستاری فرد، در ادامه از استقبال خانواده‌ها و دانش‌آموزان از بازگشایی مجدد مدارس خبر داد و افزود:از زمان شروع ویروس کرونا، از حدود ۳ سال پیش تاکنون مشکلاتی در تحصیل و فرایند آموزش دانش آموزان به وجود آمده که باید با برنامه ریزی‌های انجام شده این اختلال را جبران کنیم.
معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش همچنین تصریح کرد: تحقق شعار سال، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از مدارس آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و باید فرهنگ کار و کارآفرینی در وجود دانش آموزان تشکیل شود.
سلمان محمدی، مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان، هم اجرای مطلوب تحول بنیادین آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های های خود اعلام کرد و گفت: تحقق عدالت آموزش باید به دستگاه تعلیم و تربیت بازگردانده شود
در پایان مراسم امروز از خدمات مجید یزدان پناه قدردانی و سلمان محمدی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان معرفی شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷