افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34123 تعداد نوشته های امروز : 21×
افزایش شرکت‌های دانش بنیان برای ایجاد زنجیره‌های جدید تولید در استان
22 فروردین 1401 - 10:29
شناسه : 21911

استاندار کرمانشاه از شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم وفناوری استان خواست با تمام توان مسیر رشد تولید و اشتغال را فراهم کنند

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،افزایش شرکت‌های دانش بنیان برای ایجاد زنجیره‌های جدید تولید در استان استاندار کرمانشاه در شورای اداری استان با اشاره به اینکه تحقق شعار سال ۱۴۰۱ با توجه به نامگذاری آن نیاز به تلاشی همه جانبه دارد گفت: باید با افزایش شرکت‌های دانش بنیان، به ایجاد زنجیره‌های با ارزش تولید کمک کرد.

وی با بیان اینکه مدیران باید در مسیر بیانات رهبری در موضوع تولید، دانش بنیان و اشتغال با جدیت تلاش کنند افزود: تولید مهمترین راهکار برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

بهمن امیری مقدم با تا کید بر راه اندازی سامانه‌ای با عنوان متقاضیان کار در استان گفت: باید موضوع گرانی و مشکل معیشت مردم حل شود..

وی در ادامه، احیا واحد‌های راکد توسعه زیر ساخت‌ها بخصوص در شهرک‌های صنعتی، شهرک تخصصی واحد‌های دانش بنیان، توسعه زیر ساخت‌های مرزی را نیز از موضوعاتی عنوان کرد که باید برای آن‌ها برنامه ریزی کرد.

وی در ادامه گفت: همکاری و تعامل دولت، صنعت و دانشگاه می‌تواند به توسعه ورشد اقتصاد دانش بنیان کمک کندو تولید، معیشت و رفاه مردم باید در اولویت باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه نگاه‌های باید به سمت تولید برود افزود: توجه به بخش کشاورزی در استان هم باید در قالب فعالیت جهادی صورت گیرد.

امیری مقدم با بیان اینکه تکلیف سختی برای توسعه استان در پیش داریم افزود: باید ستاد عملیاتی برای برنامه‌های اشتغال در استان تشکیل شود و از خام فروشی محصولات استانی بخصو ص در بحث معادن خودداری شود

امیر مقدم افزود رابطه صنعت و دانشگاه باید بخوبی احیا شود و در اموزش وپرورش و دانشگاه باید مهارت اموزی در دستور کار قرار گیردافزایش شرکت‌های دانش بنیان برای ایجاد زنجیره‌های جدید تولید در استا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷