افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33487 تعداد نوشته های امروز : 12×
والیبالیست کرمانشاهی به مسابقات بین‌المللی ایتالیا اعزام شد
22 فروردین 1401 - 14:50
شناسه : 21925

کرمانشاه – ایرنا – رئیس هیات والیبال کرمانشاه گفت: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در حالی عازم مسابقات بین‌المللی ایتالیا شد که یکی از ورزشکاران کرمانشاهی نیز این تیم را همراهی می کند.

پ
پ

«فرهمند سال‌افزون» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: «محمدمانی علیخانی» والیبالیست کرمانشاهی و بازیکن باشگاه مقاومت بسیج کرمانشاه است که پس از حضور در اردوهای تیم ملی توانست در لیست نفرات اعزامی به مسابقات بین المللی کورناکیا ایتالیا قرار گیرد.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، بامداد امروز (دوشنبه ۲۲ فروردین)، تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرد تا علاوه بر شرکت در جام کورناکیا، در اردوی برون مرزی و بازی‌های تدارکاتی در کشورهای ایتالیا و ترکیه شرکت کند.

سال‌افزون خاطر نشان کرد: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر مرداد امسال به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود، آماده می کند.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه یادآوری کرد: تیم ملی نوجوانان کشورمان تاکنون هفت مرحله اردوی تدارکاتی را پشت سر گذاشته و تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا ۶ مرحله اردوی دیگر پیش رو دارد.

وی با اشاره به آمادگی مطلوب علیخانی والیبالیست کرمانشاهی، گفت: حضور موفق او در اردوهای پشت سرگذاشته شده این نوید را می دهد شاهد حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نیز باشیم.

سال افزون در پایان گفت: این والیبالیست کرمانشاهی آینده درخشانی پیش رو دارد و قطعا می تواند در آینده به یکی از چهره‌های مطرح والیبال کشور تبدیل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷