افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
معرفی برگزیدگان جشنواره استانی ابوذر در کرمانشاه
29 فروردین 1401 - 22:32
شناسه : 22265

در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر، برترین های این جشنواره امروز معرفی شدند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، معرفی برگزیدگان جشنواره استانی ابوذر در کرمانشاهدر آیین اختتامیه این جشنواره که امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، مدیران و اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد در بخش گزارش تصویری محمدهادی دزفولی زاده و پریسا پانیاز از صدا و سیما مرکز کرمانشاه و سمیه داردرفشی از باشگاه خبرنگاران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این جشنواره را کسب کردند.

همچنین در بخش مستند کوتاه، پیمان امینی رتبه اول کارگردانی را به خود اختصاص داد، در بخش ویژه  مستند کوتاه عابدین محمدی برتر شناخته شد و در بخش اینفوگرافی هم نگین چگینی رتبه اول را بدست آورد.

در بخش کاریکاتور معصومه بهمنی اول شد و علیرضا بهمنی هم مقام دوم را کسب کرد، همچنین  در بخش عکس حمید عزیزی و سیمین توحیدی زاده مقام اول و دوم را به خود اختصاص دادند، در این ۲ بخش هیات داوران هیچ اثری را به عنوان رتبه سوم معرفی نکرد.

در پنجمین جشنواره رسانه‌ای هنری ابوذر استان کرمانشاه، «فرزاد نویدی» در بخش مصاحبه رتبه اول و «سامان رحمتیان» در بخش گزارش از ایرنا رتبه دوم را کسب کردند.

در این جشنواره در بخش مصاحبه فاطمه خورشیدی نیا از فارس مقام دوم و در بخش گزارش هم زهرا مرادی مقام اول و محبوبه علی آقایی از ایسنا مقام سوم را کسب کردند.

 همچنین در بخش ویژه این جشنواره از مدیرمسئول نشریه اتفاق کرمانشاه و هفته نامه رازآور هم تجلیل و قدردانی شد.

پنجمین جشنواره ابوذر در ۱۱ قالب خبر، مصاحبه، یادداشت، گزارش، مستند کوتاه، کلیپ و فیلم، عکس، کاریکاتور، موشن گرافی و اینفوگرافی برگزار شد و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه می‌یابند.

موضوعات پنجمین جشنواره ابوذر امنیت پایدار، مکتب حاج قاسم سلیمانی، امید و نشاط، روحیه جهادی- انقلابی – موانع زدایی، سبک زندگی، الگوسازی، مطالبه گری و مدیریت فضای مجازی بود.

در مجموع ۶۰۴ اثر به این جشنواره ارسال شد که بعد از داوری ۲۲ اثر حائز رتبه اول تا سوم شدند.

دریافت فیلم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷