افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 19 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34124 تعداد نوشته های امروز : 1×
ایمن‌سازی جاده‌های کرمانشاه با هدف کاهش تصادفات
06 اردیبهشت 1401 - 2:30
شناسه : 22599

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی جاده‌های استان با تعمیر و نوکوبی گاردیل ها، نصب نیوجرسی و ایمن‌سازی و آشکارسازی دور برگردان‌ها در حال انجام است .

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه ،ایمن‌سازی جاده‌های کرمانشاه با هدف کاهش تصادفات فریبرز کرمی افزود: کاهش تصادف‌های جاده‌ای، تلفات جاده ای و ایمن سازی محورهای مواصلاتی یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که با جدیت برای کاهش آن ها تلاش می کنیم.
وی ادامه داد: سال گذشته کار تعمیر و یا نوکوبی ۱۸۰ کیلومتر گاردریل، نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی و نصب بیش از ۴۲ هزار عدد گل گاردیل و نیوجرسی انجام شد
مدیرکل راهداری کرمانشاه ادامه داد: اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط کشی سرد و گرم، نصب پنج هزار و ۳۴۰ عدد تابلوی اخطاری، انتظامی و علائم جاده‌ای، ایمن سازی و آشکارسازی ۱۱۲ دور برگردان از دیگر اقدامات ایمنی انجام شده در سال گذشته است.
وی در خصوص اجرای عملیات روشنایی راه ها گفت: ۱۴۸ کیلومتر تعمیر، نگهداری و بروزرسانی سیستم روشنایی راه ها، تعمیرات ۵۵۰ عدد چراغ چشمک زن، احداث ۸۲ کیلومتر کابل خود نگهدار در سال ۱۴۰۰ انجام شده است.
کرمی  گفت: ایمن سازی محورهای مواصلاتی و تداوم جریان پیوسته تردد های ایمن جاده ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با جدیت در سال جاری هم با جدیت دنبال می شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷