افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
23 اردیبهشت 1401 - 16:30
شناسه : 23341

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بامجهز شدن بیمارستان طالقانی به این مرکز ، از این پس نیازی نیست بیمارانی که دچار شکستگی استخوان شده اند برای ام آرآی به مراکز دیگر مراجعه کنند.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، در مراسم افتتاحیه این طرح که با حضور امیری مقدم استاندار کرمانشاه انجام شد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه بیمارستان طالقانی مرکز پذیرش آسیب دیدگان ناشی از سوانح رانندگی و شکستگی‌های استخوانی است با مجهز شدن آن به این مرکز ،از این پس نیازی نیست بیمارانی که دچار شکستگی استخوان شده اند برای انجام ام آر آی به بیمارستان‌های دیگر یا مراکز بخش خصوصی منتقل شوند و سپس برای بستری یا انجام اقدامات بالینی دوباره به بیمارستان طالقانی باز گردند.
محمدی افزود: این دستگاه ساخت شرکت فیلیپس کشور هلند و مجهز به آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های پیشرفته در حوزه ام آر آی است.
دکتر شیرزادی معاون تجهیزات بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز دستگاه ام آر آی بیمارستان طالقانی را پیشرفته‌ترین دستگاه ام آر آی کشور اعلام کرد و گفت: برای راه اندازی آن حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
امیری مقدم استاندار کرمانشاه نیز افزایش تنوع و کیفیت خدمات در مراکز درمانی بیمارستانی را در واقع حمایت از جامعه برای کاهش هزینه‌های درمانی و بیمارستانی آن‌ها اعلام کرد.
در ادامه استاندار کرمانشاه از مرکز نوآوری پارک فناوری سلامت بازدید کرد و با یافته‌های تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان آشنا شد.
البته بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان از بروکراسی اداری در روند صدور مجوز برای تولیداتشان ابراز نارضایتی کردند و از استاندار کرمانشاه خواستند که برای رفع این مشکل کمک کند.
افتتاح بخش توسعه یافته مراقبت‌های ویژه بیمارستان کودکان محمد کرمانشاهی مقصد دیگر استانداری کرمانشاه بود.
این بخش در فضایی به مساحت ۴۲۰ مترمربع و با ۱۶ تخت بستری و تجهیزات پزشکی مطابق با استاندارد‌های روز و ۲ اتاق ایزوله و اتاق‌های پشتیبان با طراحی زیبا به بهره برداری رسید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷