افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34123 تعداد نوشته های امروز : 21×
۳۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهداء می‌شود
20 خرداد 1400 - 8:37
شناسه : 2431

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از اهدای جهیزیه به ۳۳۰ نوعروس مددجو و آغاز زندگی مشترک این نوعروسان در سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) خبر داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، محسن رخصی گفت: این جهیزیه‌ها از محل کمک‌های خیران نیک اندیش، شرکت ۳۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهداء می‌شودکوثر فیروزه آذران کوه و اعتبارات امداد تامین شده اند.

وی با بیان اینکه هر جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی و جاروبرقی است، افزود: ارزش هر سری جهیزیه اهدایی بیش از ۳۰ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۹۵۰ جوان مددجو در استان به منظور آغاز زندگی مشترکشان در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند، ابراز امیدواری کرد با مشارکت خوب نیکوکاران این زوج‌های جوان نیز از کمک هزینه ازدواج و خرید جهیزیه بهره‌مند و راهی خانه بخت شوند.

رخصی با تاکید بر اینکه یکی از رسالت‌های این نهاد کمک به جوانان تحت حمایت برای ازدواج آسان و آغاز زندگی مشترک است، خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ حدود هزار و ۶۶۰ جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با دریافت کمک هزینه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷