افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
20 خرداد 1401 - 11:32
شناسه : 24660

متولیان برگزاری می‌گویند در تلاشند تا برای رفع دیگر نیاز‌های فناورانه صنایع استان ارتباط و تعاملش شان را با دیگر شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور کشور بیشتر کنند.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه  ،تعامل بیشتر بین صنعت و دانشگاه از اهدافی است که، دراولین رویداد “تبادل فناوری” استان کرمانشاه دنبال می‌شود.
دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه، امروز (۱۸ خرداد) در این مراسم با اشاره به برگزاری این رویداد با هدف برقراری ارتباط میان بخش صنعت و شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور، گفت: در این رویداد نیاز‌های بخش صنعت احصا شده و از طرفی شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناوری که بتوانند این نیاز‌ها را مرتفع کنند هم شناسایی شده و ارتباط لازم بین این دو جهت رفع این نیاز‌ها برقرار شده است.
وی افزود: در این رویداد با بررسی صورت گرفته ۱۹ نیاز فناورانه واحد‌های صنعتی استان احصا شده که طی جلساتی که با شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور صورت گرفته، برای رفع هشت نیاز قرارداد همکاری منعقد شده است.
وی تصریح کرد: یکی از این قرارداد‌ها به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال است و مابقی در قالب تفاهم نامه همکاری به امضا رسیده اند تا در وقت مناسب جزییات دقیق اعتبار و سایر موارد آن تعیین شود.

دریافت فیلم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷