افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
تکمیل طرح توسعه باند اصلی فرودگاه کرمانشاه تا سال آینده
30 خرداد 1401 - 10:29
شناسه : 25103

مدیر عامل فرودگاههای کشور در بازدید از فرودگاه کرمانشاه بر فعالسازی باند موقت در آینده نزدیک و تکمیل توسعه باند اصلی تا سال آینده قول مساعد داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، باند فرودگاه کرمانشاه احیا می شودحمیدرضا سیدی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران به همراه معاونان این شرکت  امروز به کرمانشاه آمدند و پس از بازدید از باندهای فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی، قول فعال سازی باند موقت در آینده نزدیک و تکمیل طرح توسعه باند اصلی تا سال آینده را دادند.

استاندار کرمانشاه هم پیش از بازدید از باندهای اصلی و موقت فرودگاه، در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، گفت: نیمه کاره رها شدن طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه یک سهل انگاری نابخشودنی از سوی مدیران گذشته بوده است که باید در کمترین زمان ممکن جبران و دغدغه های مردم مرتفع شود.

بهمن امیری مقدم افزود:  در پی این بی تدبیری، تعداد پروازهای فرودگاه از ۱۷۰ به ۶۰ پرواز در هفته رسیده است که این وضعیت در شان و شایسته مردم استان نیست و بر همین اساس ما تمام توان خود را برای تکمیل طرح توسعه باندهای اصلی و موقت و جبران اشتباه گذشته بکار گرفته ایم.

وی گفت: با پیگیری و جلسات مستمر، مشکل معارض باند موقت فرودگاه رفع شده و با همکاری هوانیروز هم اکنون شرایط توسعه این باند فراهم است که شرکت فرودگاه های کشور هم همزمان با اقدامات هوانیروز، باید از فردا پای کار بیاید و تسطیح زمین اطراف آن را شروع کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: همزمان با بهره برداری و توسعه باند موقت باید هرچه سریعتر یک پیمانکار قوی و باانگیزه برای تکمیل باند اصلی انتخاب و عملیات اجرایی آن آغاز شود تا سال آینده شاهد بهره برداری از باند اصلی فرودگاه باشیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷