افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
بانک ملی پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را آغاز کند
03 تیر 1401 - 10:30
شناسه : 25260

استاندار کرمانشاه: بانک ملی پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را آغاز کند.

پ
پ

به گزارش صدا وسیما مرکز کرمانشاه، بانک ملی پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را آغاز کندبهمن امیری مقدم در نشست شورای مسکن استان گفت: دولت وام ودیعه مسکن را برای کمک به مستاجران در نظر گرفته است که بانک ملی استان باید پرداخت آن را آغاز کند تا مردم بتوانند در زمینه اجاره مسکن از آن استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری باید مشوق‌ها، چهارچوب‌ها و شیوه اجرایی ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده را هرچه سریع‌تر تهیه کند بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های کرمانشاه در طرح مسکن ملی تاکید کرد.

وی گفت: تولیدات برخی از کارخانجات استان دارای کیفیت بسیار مناسبی است و پیمانکاران در راستای حمایت از تولید و اشتغال باید از ظرفیت‌های این مجموعه‌ها در زمینه تامین مصالح استفاده کنند.

امیری مقدم در ادامه بر تعیین تکلیف تعاونی‌های مسکن در سطح استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه حدود ۴ هزار واحد مسکن مهر هنوز تحویل داده نشده اند که این نشانه ضعف عملکرد تعاونی‌هاست.

استاندار کرمانشاه افزود: همچنین اداراتی که برای ساخت مسکن، زمین تحویل گرفته‌اند در صورت اجرا نشدن،   در مورد واگذاری پروژه تصمیم گیری می‌شود.

وی همچنین گفت: مردم در زمینه تهیه مسکن با مشکل مواجه هستند و پروژه‌های مسکن مهر باید در طول تمامی ۷ روز هفته فعال باشند و پیمانکاران با شتاب این مجموعه‌ها را به اتمام برسانند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷