افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
خروج بالغ بر 7200 زائر اربعین از مرز خسروی
12 شهریور 1401 - 14:25
شناسه : 29082

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت بسیار خوبی در مرز خسروی حکمفرماست، گفت: تا صبح امروز (شنبه، ۱۲ شهریور) ۷۲۳۴ زائر اربعین از طریق این مرز راهی عتبات عالیات شده‌اند. 

پ
پ

 سردار “جمال سلمانی” در قرارگاه اربعین انتظامی استان که در مرز خسروی تشکیل شد، اظهار کرد: علاوه بر خروج این تعداد زائر، ۹۰۵ نفر نیز تا صبح امروز از طریق این مرز به کشور بازگشته اند.

وی با بیان اینکه تردد در مرز خسروی روان و زائران بدون هیچ مشکلی عازم عتبات عالیات می شوند، افزود: زوار کربلا از ساعت شش صبح تا ۱۷ عصر امکان تردد و سفر به عراق برایشان امکان پذیر است. 

 سلمانی یادآوری کرد: روز گذشته (جمعه) ۲۷۰۸ نفر از طریق مرز خسروی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به افزایش تردد جاده ای در استان کرمانشاه، اظهار کرد: روز گذشته ۷۶۰ هزار تردد جاده ای در محورهای استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل در این ایام بالغ بر ۳۰۰ هزار تردد افزایش نشان می دهد.

وی همچنین از استقرار ۹۰ تیم آشکار و پنهان در جاده های استان خبر داد و گفت: این تیم ها با استقرار ۲۴ ساعته علاوه بر کمک به زائران اربعین نسبت به ایجاد امنیت در محورها و برخوردهای قانونی با رانندگان متخلف اقدام می کنند.

 سلمانی در پایان از اهتمام پلیس برای برقراری امنیت در استان خبر داد و گفت: در ایام اربعین بالغ بر ۳۵۰۰ نیروی پلیس در حوزه های مختلف مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین خواهند بود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷