افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33505 تعداد نوشته های امروز : 15×
بخش LDR بیمارستان حضرت معصومه(س) کرمانشاه افتتاح شد
14 شهریور 1401 - 0:25
شناسه : 29226

بلوک زایمان LDR بیمارستان حضرت معصومه(س) کرمانشاه با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

پ
پ

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، عصر امروز(۱۳ شهریور) در مراسم افتتاح این بخش در جمع خبرنگاران، بااشاره به اهتمام این سازمان مبنی بر توسعه خدمات درمانی، اظهار کرد: حدود ۱۰ ماه پیش سفری به کرمانشاه داشتیم که طی آن مصوباتی برای توسعه ارائه خدمات این سازمان در استان در دستور کار قرار گرفت که یکی از آنها راه اندازی بخش LDR بیمارستان حضرت معصومه(س) بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز این پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و با هشت اتاق زایمان مدرن و منحصر بفرد از نظر کیفیت به افتتاح رسید.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: باتوجه به اینکه حدود یک سوم از موالید استان در این بیمارستان انجام می‌شود، راه‌اندازی این بخش خدمات بسیار خوبی برای مردم کرمانشاه خواهد بود و می توانیم شاهد آثار رشد جمعیت در استان باشیم.

وی از کلنگ زنی پروژه توسعه درمانگاه بیمارستان حضرت معصومه(س) نیز در ۹ ماه قبل یاد کرد و گفت: این پروژه نیز در حال حاضر حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تقویت منابع مالی به روند تکمیل آن سرعت می بخشیم.

موسوی با بیان اینکه توسعه درمانگاه های تامین اجتماعی در دیگر شهرستان های استان هم در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: احداث درمانگاه های هرسین و کنگاور مصوب شده و تا زمان افتتاح این دو مرکز می توانیم مکانی به صورت استیجاری به عنوان درمانگاه راه اندازی کنیم.

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع خبرنگاران حاضر در این مراسم از راه اندازی LDR بیمارستان حضرت معصومه(س) به عنوان یک کار کم نظیر و ارزشمند از نظر خدمات درمانی یاد کرد و گفت: باتوجه به اقدامات مثبتی که سازمان تامین اجتماعی انجام می دهد، امسال هم یک تفاهم نامه بین مجلس شورای اسلامی و این سازمان منعقد می شود تا به مانند سال گذشته منابع مالی خوبی به این سازمان تزریق کنیم.

به گفته این مسئول، در برنامه هفتم توسعه هم احکام مناسبی برای تقویت سازمان تامین اجتماعی و مستمری بگیران در نظر گرفته شده است.

میثم حجتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه هم ضمن تاکید بر اینکه بخش LDR بیمارستان حضرت معصومه(س) در مدت زمان کوتاهی به بهره برداری رسید، افزود: این مرکز، یکی از مدرن ترین و استانداردترین زایشگاه ها در ایران است که هرکدام از بانوانی که فرزند خود را به دنیا آورده اند در یک اتاق با حضور پدر خانواده خواهند بود.

این مسئول رقم صرف شده برای این پروژه را حدود ۱۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اورژانس بیمارستان شهدا و درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت معصومه(س) از دیگر پروژه های درحال انجام هستند.
.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷