افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33504 تعداد نوشته های امروز : 14×
شور هندبال به اسلام آبادغرب بر می‌گردد
15 شهریور 1401 - 18:25
شناسه : 29372

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب از آمادگی تیمش برای حضور دوباره در رقابت های لیگ برتر هندبال خبر داد.  

پ
پ

سجاد اعظم در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فاصله زمانی کمتر از یک ماه تا شروع رقابت های لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: قرعه کشی رقابت های لیگ برتر، امروز(۱۵ شهریور) با حضور یازده تیم انجام گرفت و حریفان ما در این دوره از رقابت ها مشخص شدند.

وی ادامه داد: طبق برنامه، امسال همه تیم ها در یک گروه بصورت رفت و برگشت باهم رقابت می کنند و اولین مسابقه تیم زاگرس هم در تاریخ دهم مهر به میزبانی اسلام آبادغرب خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه محل بازی های خانگی تیم زاگرس را سالن ورزشی انقلاب اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه این سالن برخی نواقص و ایرادات داشت و وزیر ورزش در سفر دو ماه پیش خود به اسلام آبادغرب از آن بازدید کرد، دستور رفع این نواقص و ایرادات را داد.

وی یادآورشد: هم اکنون کار بهسازی روشنایی، نوسازی کفپوش و تجهیز این سالن درحال انجام  است و پیش بینی می شود ظرف یکی دو هفته آینده و پیش از شروع مسابقات لیگ کار تعمیرات و نوسازی آن پایان یابد.

اعظم در ادامه سطح  آمادگی بازیکنانش را برای حضور در این رقابت ها خوب توصیف کرد و گفت:  از حدود یکی دو ماه پیش تمرینات تیم زاگرس زیر نظر علیرضا بکماز سرمربی فصل گذشته آغاز شده و بازیکنان ما در شرایط آمادگی جسمانی خوبی قرار دارند.

وی با تاکید براینکه تیم زاگرس با همراهی هوادارانش آماده افتخارآفرینی دوباره است، عنوان کرد: از دهم مهرماه با اولین بازی تیم زاگرس دوباره شور هندبالی در اسلام آبادغرب به راه خواهد افتاد و امیدواریم با حمایت هودارانمان بتوانیم امسال هم برای ورزش استان افتخارآفرین باشیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس در خصوص حریفان این تیم در رقابت های لیگ برتر هم گفت: ستارگان نوین برازجان، گیتی پسند اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، فولاد سپاهان نوین و زغال سنگ طبس حریفان تیم زاگرس در لیگ برتر امسال هستند.

وی گفت: باتوجه به در پیش بودن مسابقات جهانی هندبال، رقابت های لیگ هندبال امسال بصورت فشرده برگزار می شود و هرکدام از تیم ها هر پنج روز یک بازی خواهند داشت.   

تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب سابقه یک دوره نایب قهرمانی لیگ برتر و دو دوره قهرمانی لیگ دسته اول هندبال ایران را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷