افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
نتایج انتخابات شوراهای شهر در  استان کرمانشاه
30 خرداد 1400 - 17:48
شناسه : 3118

با پایان شمارش آراء ، اسامی منتخبان شوراهای شهر در استان کرمانشاه اعلام شد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، نتایج انتخاباتنتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستانهای مختلف استان کرمانشاه شوراهای شهر  در  استان کرمانشاه به شرح زیر است:

 اسلام آباد غرب

فرماندار اسلام آباد غرب گفت :  آقایان محسن غلامی با ۶۷۶۲ رأی، کیومرث صیدمحمدی با ۶۲۱۶ رأی، محمد نصرتی با ۴۸۲۵ رأی، سهراب آتش زمزم با ۴۶۱۹ رأی، عزالدین حاصلی با ۴۳۲۹ رأی، شهرام مرادی با ۴۱۹۲ رأی و مجتبی سنگین وزن با ۳۹۳۲ رأی به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی شهر اسلام آباد غرب معرفی شدند.
حیدری افزود:آقایان علی عزیزی با ۳۹۱۰ رأی، بهروز جلیلیان  با ۳۶۴۰ رأی، مرادعلی نیکومنش با ۳۳۴۳ رأی، نورالدین انصاری با ۳۱۷۷ رأی و ذوالفقار پورمحمدفرد با ۲۹۵۵ رأی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

 پاوه

فرماندار پاوه  گفت: در شهر پاوه آقایان جهانبخش لطف الهی با ۲۶۳۸ رای، سیدآزاد حسینی  با ۲۳۳۴ رای،  مسلم قادری با ۲۱۵۷ رای، نذیر دولت خواه با ۲۰۳۶ رای، دیاری عبدالله زاده با ۱۹۵۶ رای، به عنوان اعضای اصلى شورا‌های اسلامی شهر پاوه انتخاب شدند.
ایده پور گفت: همچنین آقایان علی اشرف خسروی با ۱۸۸۶ رای، کریم باغبان با ۱۸۴۷ رای، جلیل علیزاده با ۱۶۳۶ رای به عنوان اعضای على البدل شورای اسلامى شهر پاوه انتخاب شدند.

 هرسین

فرماندار شهرستان هرسین گفت: در شهر هرسین آقایان علی امیدی مامو ۵۰۱۹ رای، الهه رستمی ۴۷۴۵ رای، یوسف عسگر پور ۴۶۴۸ رای، کیوان الهیاری ۴۵۷۴ رای، محمد جواد جواهری ۴۰۰۶ به عنوان اعضا اصلی معرفی شدند.
کنجوریان افزود: همچنین آقایان فرشاد عظیمی کلاشگران ۳۹۵۵ رأی، نوروز درویشی چهری با ۳۹۱۸ رأی، محمد صالح شکری ۳۵۳۱ رای به عنوان اعضا علی البدل معرفی شدند.

 گیلانغرب

محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت: در شهر گیلانغرب آقایان عباس وکیل نیا با ۴۵۴۴ رای، فریاد پرهوده با ۳۶۷۹ رأی، امیر آزادی با ۳۴۰۸ رأی، علیرضا آزادی با ۳۰۶۵ رأی و علی الفتی با ۲۷۸۸ رأی به عنوان اعضا اصلی وآقایان بهادر اردشیری با ۲۷۲۸ رأی، پوریا حشمتی با ۲۵۸۳ رای و ناصر صفریان با ۲۴۶۰ رای به عنوان اعضا علی البدل معرفی شدند.

قصرشیرین

تاتار فرماندار قصرشیرین گفت: در قصرشیرین آقایان روح اله مرادی با ۲۴۸۰ رأی، کیوان عزیزی با ۲۳۰۶رأی، فرشید راستین با ۲۱۷۹رأی، جواد مهران فر با ۱۸۵۱رأی و فرزاد قنبری جگرلوئی با ۱۶۵۹ رأی به عنوان اعضای اصلی وآقایان حمید شادمان با ۱۴۳۳ رأی، اسداله رضایی زاده با ۱۱۱۹  وعلی خدامرادی با  ۱۰۸۵ رأی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

سرپل ذهاب

فرزادی پور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب  گفت: در سرپلذهاب آقایان بهرام اکبری با ۳۹۲۶ رأی، حشمت صفری با ۳۸۷۰ رأی، علی مرادیان با ۳۷۱۹ رأی، کیوان امینی با ۳۶۹۳ رأی، مسعود مروتی میرحصاری با ۲۸۳۷ رأی به عنوان اعضا اصلی و آقایان شیرزاد صیدی با ۲۸۳۳ رأی و قباد کریمی با ۲۷۷۲ رأی به عنوان اعضا علی البدل این شهر معرفی شدند.

صحنه
حیدری فرماندار شهرستان صحنه  گفت: در شهر صحنه خانم حدیثه جعفری ارگنه با ۴۲۵۸ رأی و آقایان سالار دلفانی آبباریک با ۳۹۳۰ رأی، بخشعلی کرمی با ۳۷۰۶ رأی، قنبر علی منصوری ارگنه با ۳۳۱۶ رأی و تیمور نوری با ۳۲۸۶ رأی به عنوان اعضای اصلی و خانم نسیم حق جویان با ۲۸۱۵ رأی وآقایان مهدی محمدی ارگنه با ۲۴۷۰ رأی و سید علی اسرافیلی با ۲۴۱۵ رأی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

کنگاور

الماسی فرماندار کنگاور گفت: درکنگاور آقایان منصور رحمتی مهر با ۵۶۱۴ رأی، روح الله بختیاری با ۴۵۰۰ رأی، محمدعلی ملکی با ۴۲۰۷ رأی،محمد بدری با ۳۴۹۶ رأی ،بیژن قزوینه با ۳۳۷۳ رأی،علی حیدر نژاد با ۳۲۲۲ رأی ومجید بدیه با ۲۹۰۴رأی به عنوان اعضای اصلی و آقایان محمدامیر طاهرآبادی با ۲۸۵۱ رأی ،حسین ادیبان با ۲۸۰۳ رأی، عباس کاوسی شریف با ۲۴۳۷ رأی، حسین آزادیان با ۲۳۹۲رأی وحبیب جمالی با ۲۳۸۱رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

جوانرود

یوسفی فرماندار جوانرود گفت: در جوانرود آقایان  مسلم باباجانی با ۳۳۳۲ رأی، یزدان هوشنگی نیا با ۳۲۸۳ رأی، بهمن ویسی نور با ۲۷۱۵ رأی خانم سما عزیزی با ۲۶۵۲ رأی، یاور مرادی با ۲۲۴۰ رأی، انور احمدی با ۲۰۹۴ رأی و خانم اختر ویسی با ۲۰۶۴ رأی به عنوان اعضا اصلی انتخاب شدند و فریدون ابراهیمی  با ۲۰۱۲ رأی و شهاب کریمی با ۱۸۵۸ رأی به عنوان اعضا علی البدل انتخاب شدند.

 روانسر

مصطفی زاده فرماندار روانسر  گفت: در این شهر آقایان محمد صالح شهسواری با ۱۶۱۲ رأی، میثم رضایی با ۱۵۴۳ رأی، فرزاد فتاحی با ۱۲۵۳ رأی، ابراهیم محمدی با ۱۱۴۸ رأی و بختیار عزیزی با ۱۱۳۱ رأی به عنوان اعضای اصلی و علی اشرف مظفری با ۱۱۲۶ رأی، وحید جوانمردی با ۱۰۸۸ رأی، فریدون خرمی با ۱۰۸۶ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

دالاهو

محمدی فرماندار شهرستان دالاهو گفت: در شهر کرند آقایان جلال صفری با ۲۰۷۹ رأی، سهیل عزیزی با ۱۷۸۹ رأی، پرویز صفری با ۱۴۳۸ رأی، ابراهیم سلیمی با ۱۰۸۱ رأی و ظفر محمدی علی آبادی با ۹۸۸ رأی به عنوان اعضا اصلی معرفی شدند و سید صابر میرعبدالی با ۶۷۹ رأی، سیروس مریدی با ۶۶۴ رأی و سید سجاد یادگاری با ۶۴۴ رأی به عنوان اعضا علی البدل انتخاب شدند.

سنقروکلیایی
مرتضوی فرماندار شهرستان سنقروکلیایی گفت: در شهر سنقر  آقایان یحیی سالاری با ۴۱۳۰ رای، هادی فرهنگیان نیا با ۳۴۶۲ رأی، اله رضا اعظمی با ۳۳۲۵ رأی، حجت اله بیگلری با ۳۱۰۳ رأی، و سید مهدی طالقانی سادات با ۲۳۰۳ رأی به عنوان اعضا اصلی و آقای رضا سنجری با ۲۲۲۳ رأی، و خانم‌ها سحر فعله گری با ۲۰۷۰ رأی و سمیه بنی عامریان با ۲۰۰۵ رأی به عنوان اعضا علی البدل انتخاب شدند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷