افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
اختصاص ۷۹ هزار میلیارد تسهیلات به صنایع کرمانشاه
16 مهر 1401 - 17:25
شناسه : 31366

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از اختصاص ۷۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان از محل منابع سفر هیات دولت به کرمانشاه خبر داد و گفت: با این تسهلات تعدادی از طرح های مهم صنعتی استان تامین مالی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

پ
پ

محسن دارابی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تسهیلات ۷۹ هزار میلیارد ریالی که از محل سفر رئیس جمهور به کرمانشاه اختصاص یافته، گفت: از این میزان منابع ۲۸ هزار میلیارد ریال آن به صورت ریالی و ۱۳۸ میلیون یورو آن ارزی و عمدتا برای طرح توسعه پتروشیمی کرمانشاه است.

وی تعداد طرح‌های صنعتی که از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند را ۲۵ واحد اعلام کرد که تایید اولیه شده اند و افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۳۵۶۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تاکید کرد: ۲۱ طرح درخواست تسهیلات برای سرمایه ثابت و چهار طرح درخواست تسهیلات برای سرمایه در گردش را داشتند که سهم بخش سرمایه در گردش نزدیک به ۹۴۰۰ میلیارد ریال است.

دارابی اضافه کرد: این تسهیلات قرار است توسط ۹ بانک عامل تامین شود که امیدواریم با تامین این منابع، تعدادی از این طرح‌ها در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به بهره‌مندی طرح‌های مهم و تاثیرگذار استان از این تسهیلات، یادآور شد: طرح توسعه پتروشیمی، قوطی سازی زمزم، کاغذ بیستون تامین و … از مهمترین این طرح ها هستند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷