افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
استفاده از ظرفیت مرزها بحران بیکاری کرمانشاه را رفع می‌کند
10 آبان 1401 - 17:25
شناسه : 32853

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: استفاده مناسب از ظرفیت مرزهای استان می تواند تا حدود زیادی بحران بیکاری کرمانشاه را رفع کند.

پ
پ

شهریار حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازیدهای میدانی که از مرزهای کشور داشته، اظهار کرد: مرزهای جمهوری اسلامی ایران و مشخصا مرزهای غربی کشور می توانند عامل توسعه، پیشرفت و اشتغال باشند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در مجلس با اشاره به ظرفیت های مرزی استان کرمانشاه، گفت: در استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق و پنج مرز رسمی داریم که در آینده قرار است مرز تیله کوه هم به عنوان یک مرز رسمی دیگر به مرزهای استان اضافه شود، یعنی تقریبا در هر ۵۰ کیلومتر یک مرز رسمی داریم که اگر خوب به آنها توجه می شد و از کارکردهای آنها استفاده می شد، قطعا این استان دچار بحران بیکاری و اشتغال نبود.

وی تصریح کرد: در تعاملاتی هم که با مسئولین هر دو بخش عربی نشین و کردی نشین عراق در آن سوی مرزهای استان کرمانشاه داشته ایم، آنها هم این نقد را به ما وارد می کنند که مرزهای ما روان نیست.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم با فعالتر شدن دستگاه های مربوطه خصوصا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان که در چند سال اخیر فعالیت مناسبی نداشته، می توان برای رفع این مشکلات اقدام و از ظرفیت مرزهای استان در جهت رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال استفاده کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به تاثیری که منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در رشد صادرات استان می تواند داشته باشد نیز اشاره و اظهار کرد: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین بهترین فرصت برای توسعه، اشتغال، عمران و آبادانی منطقه است.

انتهای پیام  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷