افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33527 تعداد نوشته های امروز : 2×
هشدار زردِ هواشناسی برای کرمانشاه/ احتمال آبگرفتگی معابر
24 آبان 1401 - 15:25
شناسه : 33688

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به صدور هشدار زرد برای سامانه بارشی که جو استان را طی روزهای آتی تحت تاثیر قرار می‌دهد، درباره احتمال آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان هشدار داد.

پ
پ

فیروز دولتشائی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سامانه بارشی که از فردا (۲۵ آبان) تا روز پنجشنبه جو استان را تحت تاثیر قرار داده و باعث بارندگی، وزش باد و رعد و برق در سطح استان می‌شود، گفت: پیک بارش از عصر چهارشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: بارندگی در غرب استان شامل منطقه اورامانات و شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب نمود بیشتری دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه انتظار نمی‌رود این سامانه بارش موثری را برای تمام نقاط استان به همراه داشته باشد، تاکید کرد: البته ممکن است در مناطق غربی استان خصوصا اورامانات بارش موثر رخ دهد، بگونه‌ای که در این منطقه بارش حدود ۲۰ میلی‌متر را هم داشته باشیم، اما در سایر نقاط بارش کمتر از ۱۰ و پنج میلی‌متر پیش‌بینی شده و برای برخی نقاط هم  ممکن است بارشی نداشته باشیم.

دولتشائی درباره احتمال وقوع آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان نیز هشدار داد تا دستگاه‌های مربوطه آمادگی لازم را در این زمینه کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: با عبور این موج، روند کاهشی دمای هوا را تا اواسط هفته آینده خواهیم داشت که می‌توان کاهش چهار تا پنج درجه‌ای حداقل دما را نسبت به روز چهارشنبه(۲۵ آبان) برای اکثر نواحی استان متصور بود. همچنین ممکن است حداقل دمای هوا در نقاط سردسیر استان مانند سنقر، کنگاور و اسلام آبادغرب به زیر صفر برسد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷