افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33553 تعداد نوشته های امروز : 0×
فعالیت ۱۴ شرکت گردشگری سلامت در کرمانشاه
09 آذر 1401 - 13:08
شناسه : 34484

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : اعتبارات ۱۴ شرکت گردشگری سلامت از طریق دریافت تسهیلات و پرداخت‌های بیماران تامین اعتبار می‌شود و اداره میراث فرهنگی فقط نظارت و مجوز آن‌ها را صادر می‌کند.

پ
پ

صابر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : از سال ۱۳۹۵ تا کنون ۱۴ شرکت گردشگری سلامت در کرمانشاه دائر شده که با تسهیل مراحل درمان افراد غیر ایرانی بخصوص عراقی امکان درمان آن‌ها را در ایران فراهم می‌کند.

صابر افزود: گردشگری سلامت از دو جهت با اداره میراث فرهنگی و گردشگری در ارتباط است اول انگلیسی تاسیساتی مانند هتل بیمارستان‌ها که در کنار کاردرمانی اقامت همراهان بیرون ما را امکان‌پذیر می‌کند یا مراکز آب درمانی که با ساخت و ایجاد تاسیسات و گرفتن مجوز جز تاسیسات گردشگری به حساب می‌آیند دوم اینکه افراد غیر ایرانی متقاضی درمان در ایران با مراجعه به شرکت‌های گردشگری سلامت شناسایی شده ویزا و اقامت و هماهنگی و سیل کار‌های درمانی آن‌ها سهل آسان می‌شود

به گفته وی اعتبار ۱۴ شرکت گردشگری سلامت از طریق دریافت تسهیلات و پرداخت‌های بیماران تامین اعتبار می‌شود و اداره میراث فرهنگی فقط نظارت و مجوز آن‌ها را صادر می‌کند.

صابر در خصوص تسهیلات پرداختی به تاسیسات گردشگری گفت: سرمایه گذاران قسمتی از اعتبار را از طریق تسهیلاتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد پرداخت می‌کنند. 

وی ادامه داد: برای توسعه این شرکت‌ها باید سیستم‌های درمانی به حد معقول برسد و آموزش‌ها زیر ساخت‌ها تبلیغات خوبی انجام شود تا اشتغال زایی در این زمینه به همراه داشته باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه افزود: راه ارتباطی افراد غیر ایرانی با این شرکت حضور در شرکت‌های گردشگری به ویژه در کشور عراق است که با شرکت‌های ایرانی در ارتباط است و مراحل معرفی آن‌ها را به شرکت‌های داخلی انجام میدهند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷