افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33667 تعداد نوشته های امروز : 20×
 انعقاد تفاهمنامه بین پالایشگاه کرمانشاه و شرکت آذرانرژی تبریز
03 خرداد 1402 - 11:01
شناسه : 38124

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک بین شرکت پالایش نفت کرمانشاه و شرکت آذرانرژی تبریز خبر داد .

پ
پ
به گزارش افق کرمانشاه،  انعقاد تفاهمنامه بین پالایشگاه کرمانشاه و شرکت آذرانرژی تبریزمدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت:  در حاشیه «بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی» و با حضور مهندس جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تفاهمنامه همکاری مشترک بین شرکت پالایش نفت کرمانشاه و شرکت آذرانرژی تبریز منعقد شد.
محمدرضا امامی نیا در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای اجرای طرحی به منظور کاهش گوگرد نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه منعقد شده است.
 وی ادامه داد: قطعا با اجرای این طرح، ضمن تولید محصول با کیفیت تر در پالایشگاه کرمانشاه، به سودآوری این مجموعه تولیدی نیز کمک قابل توجهی خواهد شد.
 مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه خاطرنشان کرد: از زمان روی کار آمدن مدیریت بخش خصوصی در شرکت پالایش نفت کرمانشاه تاکنون طرح ها و برنامه های مختلفی در راستای ارتقاء کیفی محصولات تولیدی به مرحله اجرا درآمده و در مجموع نگاه مدیریت این شرکت،توسعه و ارتقاء همه جانبه پالایشگاه کرمانشاه می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷