افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 34121 تعداد نوشته های امروز : 19×
ارزیابی ۵۳ هزار قلم کالا در بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه
09 تیر 1400 - 15:34
شناسه : 3815

در خرداد ماه امسال بیش از ۵۳ هزار قلم کالا در بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه از لحاظ استاندارد مورد ارزیابی قرار گرفته است.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: از این تعداد، ۷۲ قلم کالای ارزیابی ۵۳ هزار قلم کالا در بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاهمشمول مقررات استاندارد به صورت رندومی از بازارچه‌های مرزی شوشمی شهرستان پاوه و شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی با استاندارد‌های مرجع و تعیین ماهیت مورد آزمون قرار گرفته و برای این کالا‌ها گواهی COC وارداتی صادر شده است.

محمودرضا نیازی افزود: به منظور جلوگیری از ورود کالا‌های بی‌کیفیت، در صورت مشاهده هر گونه عدم انطباق در بازرسی‌ها و نتایج آزمون کالا‌های نمونه برداری شده، با هماهنگی گمرکات و فرمانداران شهرستان‌های مرزی از ورود مجدد برند‌های بی کیفیت به داخل کشور جلوگیری به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: مطابق بسته حمایتی سازمان ملی استاندارد ایران به منظور تسریع در واردات کالا‌های کولبری، در صورت انطباق کالا‌های دارای برند مشخص کشور مبدا با استاندارد‌های مربوطه، واردکننده کالای فوق در بازه زمانی یکساله برای واردات بعدی با ارائه سوابق کیفی، مجاز به ورود همان کالا می‌باشد.

محمودرضا نیازی یادآور شد: در مورد کالا‌های با اهمیت از نظر بهداشت و سلامت از جمله فرآورده‌های غذایی آزمایش‌های مورد نظر استاندارد تکرار می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷