افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33486 تعداد نوشته های امروز : 11×
تخصیص ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۱۱۶ پروژه عمرانی سرپل ذهاب
10 خرداد 1402 - 12:00
شناسه : 38407

فرماندار سرپل ذهاب، در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان از تخصیص ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۱۱۶ پروژه عمرانی در شهرستان خبر داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، تخصیص ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۱۱۶ پروژه عمرانی سرپل ذهابتعداد ۱۱۶ طرح در حوزه‌های مختلف شهرستان اعم از حوزه امور عشایری، آب و فاضلاب، ۱۱ طرح هادی در بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، بهداشت و درمان، شهرک صنعتی، میراث فرهنگی، ۱۳ طرح در جهاد کشاورزی، طرح‌های مختلف در شهرداری و همچنین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مدیریت منابع آب و آموزش و پرورش در حال اجرا می‌باشد.

برای این طرح ها بیش از ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده  که بخشی از این اعتبارات از منابع اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سرپل ذهاب در سال ۱۴۰۱ و بخشی دیگر از این اعتبارات از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان برای تکمیل پروژه‌ها بود و  بخشی دیگر از این اعتبارات از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان و بخشی دیگر از اعتبارات ملی می‌باشد .

تخصیص اعتباری که به این پروژه‌ها داده شده است از ۷۰ درصد تا ۹۰ درصد و بعضی از پروژه تا ۹۵ درصد بوده و این امر مهم با نگاه ویژه استاندار کرمانشاه و تخصیص اعتبارات تملک دارایی و سرمایه برای شهرستان‌های زلزله زده و رفع مشکلات محقق شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷