افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33504 تعداد نوشته های امروز : 14×
فلیک: نوبت نتایج خوب ما هم می‌رسد
31 خرداد 1402 - 13:57
شناسه : 39512

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از شکست برابر کلمبیا ناراحت است با این حال به هواداران تیمش قول داد که نتایج خوب آن‌ها در بهترین زمان رقم خواهد خورد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال آلمان در ادامه نتایج ناامید کننده خود این بار با نتیجه دو بر صفر در یک بازی دوستانه برابر کلمبیا شکست خورد.

آلمان به عنوان میزبان یورو ۲۰۲۴ نتایج خوبی با فلیک به دست نیاورده است و این باعث شده تا انتقادها از این مربی بسیار بالا گیرد.

فلیک بعد از شکست برابر کلمبیا گفت: به شدت از این شکست احساس ناراحتی و ناکامی می‌کنم. برای هواداران که در دیدارهای اخیر آن‌ها را اذیت کردیم متاسفم. می‌خواستیم در این بازی یک سبک جدید را تجربه کنیم که شرایط آن گونه که دوست داشتیم پیش نرفت. متاسفانه شرایط به سود ما رقم نمی‌خورد.

او ادامه داد: در سپتامبر نمایش و انگیزه متفاوتی داشتیم اما امروز چیزهای زیادی در بازی خود کم داشتیم. البته باید تاکید کرد که تیم ملی کلمبیا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و با قدرت بازی کرد.

فلیک در پایان گفت: بله ما نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم اما براین باور هستم که نتایج خوب ما به مرور زمان رقم خواهد خورد.

تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم نمایشی ناامید کننده با هدایت فلیک داشت و حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. باتوجه به این که آلمان میزبان یورو ۲۰۲۴ است هواداران از فلیک تنها انتظار قهرمانی دارند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷