افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 6 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33854 تعداد نوشته های امروز : 23×
بهره برداری از ۱۲۰ کیلومتر فیبرنوری در استان کرمانشاه
10 شهریور 1402 - 11:28
شناسه : 46095

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه، از راه اندازی ۲۲ سایت نسل ۴ و ۵/۴ تلفن همراه در استان کرمانشاه خبرداد.

پ
پ

بهره برداری از 120 کیلومتر فیبرنوری در استان کرمانشاهبه گزارش خبر گزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حمیدرضا امیری گفت: تمرکز اصلی ما  در گسترش فیبرنوری است که تا امروز موفق شده ایم در استان جهت ۲۰ هزار مشترک فیبرنوری خانگی ظرفیت ایجاد کنیم.

امیری عدم وجود محدودیت‌های کابل‌های مسی، سرعت و کیفیت بالای ارتباطی، قطعی کم و نداشتن نویز، امنیت بالای حفظ اطلاعات  و سهولت واگذاری خطوط تلفن ثابت  را از جمله مزایای فیبرنوری دانست و اعلام کرد: در اکثر شهر‌های استان ما ظرفیت و آمادگی واگذاری فیبرنوری را داریم و حتی این امکان در روستا‌هایی که متقاضی باشند و امکانات فنی میسر باشد وجود دارد.  

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده  برای استقبال از زائرینی که مرز خسروی را جهت خروج از کشور و شرکت در این برنامه عظیم معنوی انتخاب کرده اند گفت: ما در تمامی مسیر حرکت زائرین در استان ضمن تقویت شبکه تلفن همراه، ظرفیت شبکه را افزایش داده که زائرین ارتباطات اینترنت و تلفنی با کیفیتی را تجربه کنند. راه اندازی ۸ سایت پرتابل و موقت در مرز خسروی، برپایی موکب در پایانه مرزی جهت ارائه خدمات تلفن همراه و اینترنت به زائرین، مجهز نمودن تمام ادارات و سازمان‌هایی که در مرز مستقر هستند به امکانات اینترنت پرسرعت و تلفن و راه اندازی سامانه امداد زائر به شماره ۳۱۳۸ با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی از جمله اقدامات مخابرات منطقه کرمانشاه است.  

 امیری از راه اندازی ۲۹ نقطه وای فای در مرز خسروی  خبر داد که این مورد از جمله اقدامات مهم مخابرات در ایام اربعین حسینی است. کلیه زائرین محترم میتوانند در نقاط یاد شده به ازای هر روز یک ساعت اینترنت رایگان دریافت کنند و اگر مشترک اینترنت خانگی مخابرات هم باشند می‌توانند با نرخ اینترنت خانگی به وای فای مرز متصل شده و از امکانات آن استفاده کنند.  

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از کلیه شهروندان خواست نسبت به حفظ و حراست از امکانات مخابراتی همکاری بیشتری با مخابرات منطقه داشته باشند و جهت جلوگیری از قطعی ارتباط تلفنی و اینترنت منزل و محل کار خود در صورت مشاهده سرقت سیم‌ها و امکانات مخابراتی در طول شبانه روز با تلفن ۱۱۰ و یا شماره ۳۷۲۹۴۸۰۰ تماس بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷