افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 7 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33863 تعداد نوشته های امروز : 8×
صدر نشینی گمرکات استان کرمانشاه در صادرات کالا به عراق دربین گمرکات کشور
20 شهریور 1402 - 14:28
شناسه : 46661

مدیر کل گمرک کرمانشاه از جایگاه نخست  گمرکات این استان در صادرات زمینی کالا به عراق در پنج ماهه نخست سالجاری در بین گمرکات کشور خبر داد.

پ
پ

صدر نشینی گمرکات استان کرمانشاه در صادرات کالا به عراق دربین گمرکات کشوربه گزارش  صدا و سیما مرکزکرمانشاه، علی اصغر عباس زاده، مدیر کل گمرک کرمانشاه بیان داشت: در پنج ماهه نخست سالجاری  میزان سه میلیاردو ۷۱ میلیون و ۴۸ هزارو ۵۱۱ دلار کالای صادراتی به وزن ۷ میلیون و ۹۹۹ هزارو ۳۳۷ تن از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران به کشور عراق صادرات صورت پذیرفته است که گمرکات استان کرمانشاه با صادرات یک میلیاردو ۱۷۶ میلیون ۱۴۶ هزارو ۴۲۳ دلار به وزن ۲ میلیون و ۹۶۹ هزارو ۹۸۴ تن، بیشترین مقدار آن را چه از حیث وزن و چه از نظر ارزش در بین گمرکات کشور به خود اختصاص داده است.
اوافزود:  از میزان صادرات زمینی کالا در پنج ماهه ابتدای سال جاری ایران به عراق،گمرکات استان کرمانشاه توانست است، سهم ۳۸ درصدی ارزش و سهم ۳۷ درصدی وزنی کالا را در بین گمرکات کشور از آن خود کند.
عباس زاده تصریح کرد: در بین گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با صادرات ۳۹۵ میلیون و ۶۲ هزارو ۳۱۱ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۵۳ هزارو ۱۳۸ تن بیشترین سهم را بخود اختصاص داده است و گمرک خسروی با صادرات ۳۲۸ میلیون و ۶۴۴ هزارو ۹۵۸ دلار کالا به وزن ۸۴۴ هزارو ۳۹۲ تن درجایگاه بعدی قرار دارد.
عباس زاده سهم صادرات گمرک سومار به عراق  را ۲۹۶ میلیون و ۱۵۵ هزارو ۲۷۷ دلارکالا به وزن ۶۷۱ هزارو ۴۸۳ تن عنوان کرد .
ناظرگمرکات استان  کرمانشاه سهم صادرات گمرکات شیخ صله و شوشمی به کشور عراق را به ترتیب ۱۴۰ میلیون و ۴۹۲ هزارو ۷۷۸ دلار به وزن ۲۶۶ هزارو ۳۹۹ تن و ۱۵ میلیون و ۷۹۱ هزارو ۹۹ دلار به وزن ۱۳۴ هزارو ۵۷۲ تن عنوان کرد.
 عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات،کاشی و سرامیک، میوه و تره بار ، سنگهای ساختمانی ،لبنیات ،انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و…. عنوان نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷