افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33504 تعداد نوشته های امروز : 14×
رشد ۱۴۹ درصدی ترانزیت کالا از گمرکات کرمانشاه
13 آبان 1402 - 15:52
شناسه : 50022

مدیر کل گمرک کرمانشاه از رشد ۱۴۹ درصدی وزنی و افزایش ۹۴ درصدی ارزشی کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه در هفت ماهه امسال خبر داد.

پ
پ

علی اصغر عباس زاده وزن کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه در هفت ماهه امسال را یک میلیون و ۹۰۰ هزارو ۵۳۱ تن به ارزش ۷۲۲ میلیون و ۸۹۷ هزارو ۷۱۷ دلار عنوان کرد.

عباس زاده افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۱۴۹ درصد و از لحاظ ارزش ۹۴ درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع کالاهای ترانزیتی مبدا گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با ۶۹۷ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۴۲۲ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۸۵۷ هزارو ۷۶۸ تن، سهم ۹۷ درصدی ارزشی و سهم ۹۸ درصدی وزنی را از آن خود کرده است.

وی افزود: این میزان کالای ترانزیتی از مبدا گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث وزن ۱۴۴ درصد رشد و از لحاظ ارزش ۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان را نیز از لحاظ ارزشی سه درصد و از حیث وزنی دو درصد عنوان کرد.

به نقل از روابط عمومی گمرک، عباس زاده، عمده کالاهای ترانزیتی خارجی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه را مازوت، نفتا، روغن صنعتی بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات را ضایعات کارتن عنوان کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷